Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به مالزی در بین کمیته داوران شصت و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی، ۱۹ نفر از کشورهایی همچون مالزی، اندونزی، عربستان، مصر، لبنان، قطر و ... حضور دارند.
اعضای گروه داوری این دوره از مسابقات شامل اسماعیل بن محمد از مالزی، محمدعلی عطفاوی از مغرب، احمد عیسی المعصراوی از مصر، جعفر بن اسماعیل از مالزی، علی عبدالمجید عبدالسمیع از مصر، احمد خالد عثامنه از اردن و ولید بن خالد الشمسان از عربستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در گروه داوران، حسلین بن حاج علی از برونئی، محمود احمد عکاوی از لبنان، عبدالرشید صوفی از قطر، صلاح‌الدین بن عمر از مالزی، محمد بن حصری از مالزی، نصرالله جمال الدین از اندونزی و افندی بن امت از سنگاپور نیز حضور دارند.
رئیس هیئت داوران محمدنورالدین بن ابراهیم، نائب رئیس فیموزی بن یحیی و عبدالعزیز بن یعقوب و دبیر کمیته داوران نیز عبدالکریم بن زکریاست و معاون دبیر نیز السیدقمرالزمان بن مصطفی معرفی شده است.
شصت و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی از روز گذشته 26 فروردین ماه آغاز شده و رقابت‌های آن جمعه شب پایان می‌یابد، اختتامیه این مسابقات نیز روز شنبه هفته آینده خواهد بود.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا مسابقات مالزی اسامی داوران قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم

انور ابراهیم، نخست‌وزیر مالزی، روز سه‌شنبه از کشور‌های عربی و مسلمان خواست در برقراری عدالت برای مردم فلسطین «ثابت و استوار» باقی بمانند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، انور با تاکید بر لزوم محاکمه اسرائیل به دلیل «همه جنایات مرتکب شده علیه فلسطین»، گفت: «همه طرف‌ها باید نسبت به تهاجم غیرقانونی اسرائیل و اشغال سرزمین فلسطین که عامل اصلی این درگیری طولانی‌مدت است، اعتراض کنند.»

بیانیه انور پس از دیدار وی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض صادر شد.

پیش از این، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در اظهاراتی تاکید کرد که ریاض مخالف آوارگی مردم غزه است. محمد بن سلمان تصریح کرد که عربستان تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها برای توقف تنش‌ها در غزه و جلوگیری از گسترش آن، می‌کند.

ولیعهد عربستان سعودی همچنین با تاکید براینکه ریاض قاطعانه مخالف آوارگی مردم فلسطین است، گفت که کشورش همواره در کنار مردم فلسطین برای دستیابی به حقوقشان برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه است.

با گذشت بیش از شش ماه از حمله اسرائیل به نوار غزه، بخش‌های وسیعی از غزه به ویرانه‌ای تبدیل شده بود و ۸۵ درصد از جمعیت غزه در بحبوحه محاصره فلج کننده مواد غذایی، آب سالم و دارو مجبور به آواره شدن داخلی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد