Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@15:18:43 GMT

دستگیری یکی از عوامل شهادت شهید حدادیان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۶۷۸۱

دستگیری یکی از عوامل شهادت شهید حدادیان

یکی از عوامل شهادت بسیجی سرافراز شهید محمدحسین حدادیان، از شهدای غائله زمستان ۹۶ خیابان پاسداران تهران توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سازمان اطلاعات سپاه اعلام کرد: یکی از عوامل شهادت بسیجی سرافراز شهید محمد حسین حدادیان، از شهدای غائله زمستان ۹۶ خیابان پاسداران تهران دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این سازمان تصریح کرد: این فرد که از عناصر اصلی و موثر فرقه‌ای ضاله است، در مناطق حاشیه‌ای کرج شناسایی و دستگیر شد.

وی از اول اسفند سال ۱۳۹۶ و پس از به شهادت رساندن بسیجی شهید محمدحسین حدادیان و مصدوم کردن تعدادی از افراد حاضر در منطقه، متواری بود.

شهید محمدحسین حدادیان دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ به همراه سه نفر از ماموران نیروی انتظامی و یک عضو دیگر بسیج، در پی ناآرامی‌های خیابان پاسداران تهران به شهادت رسید.

حدادیان دانشجوی علوم سیاسی و از اعضای فعال پایگاه بسیج مردمی بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید محمدحسین حدادیان حادثه پاسداران سازمان اطلاعات سپاه فرق ضاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه

به گزارش تابناک، سرهنگ علی تقدسی در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران