Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:26:44 GMT

لیگ یک/نود از سقوط فرار کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۷۰۰۶

لیگ یک/نود از سقوط فرار کرد

نماینده ارومیه موفق شد با دستیابی به سه امتیاز جدال با شاگردان میشو از منطقه خطر و سقوط فرار کند.

به گزارش "ورزش سه"، با شکست شهرداری تبریز و پیروزی نود ارومیه اکنون آنها شانس زیادی برای دستیابی به امتیاز بقا دارند و طی دو هفته آینده با خیالی آسوده بازی‌ها را به اتمام خواهند رساند.


محمد عبادزاده در دقیقه 18 با گل خود در نهایت نود ارومیه را به سه امتیاز ارزشمند خانگی رساند تا در حال حاضر با 31 امتیاز و اختلاف 6 امتیازی با جدی‌ترین مدعی سقوط در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل احتمال بقای خود را به بالاترین حد برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مس رفسنجان که بعد از چند پیروزی که آنها را از منطقه سقوط خارج کرده بود، بعد از متوقف کردن شاهین شهرداری بوشهر که مدعی قهرمانی و صعود در این فصل محسوب می‌شوند در نهایت در بازی امروز برابر نماینده ارومیه ناکام ماندند و با شکست ارومیه را ترک کردند.


نود ارومیه اما با کسب 7 امتیاز طی سه بازی اخیر فرار بزرگی برای عبور از منطقه سقوط داشت و توانسته طی دو هفته آتی شانس بقای خود را افزایش دهد و تنها در صورتی که اتفاقات عجیبی رخ دهد آنها به دسته پایین‌تر خواهند رفت که البته خیلی بعید است و در آخرین بازی خود برابر ملوان در خانه حاضر خواهند شد.


در پایان این بازی نود ارومیه با کسب 31 امتیاز در رده دوازدهم جای گرفت و اختلافی سه امتیازی با خونه به خونه و 6 امتیازی با شهرداری تبریز و کارون اروند شکل داده است. مس رفسنجان نیز با این شکست در همان رده دهم به کار خود خاتمه داد و با 33 امتیاز در انتظار بازی پایانی خود در خانه برابر خونه به خونه بابل حاضر خواهد شد.

مس رفسنجان دسته یک نود ارومیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان دسته یک نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محبی در این زمینه افزود: پس از کسب گزارش هایی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در منطقه تاریخی مغاطیلوی ارومیه، این موضوع به‌صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل و واحد اطلاعات یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در یک عملیات منسجم و مشترک با فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل قوشچی ارومیه باند بزرگ و حرفه‌ای حفاران غیر مجاز حین برداشت آثار تاریخی و فرهنگی در منطقه تاریخی مغاطیلو معروف به «ماوارا» دستگیر شدند.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ادامه داد: در این عملیات علاوه بر دستگیری ۱۰ حفار غیرمجاز، سه دستگاه خودرو، آلات و ادوات تخریب گران آثار تاریخی از قبیل موتور برق، بتن‌کن، بیل و کلنگ کشف و ضبط شد.

سال گذشته نیز ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی منهدم و اعضای آن دستگیر شده بودند

کد خبر 6092604

دیگر خبرها

  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم/ فرار یک امتیازی یاران آزمون از ناپل+ فیلم