Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا ایرانمنش ظهر سه شنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر با استاندار کرمان با اشاره به اینکه تصور افسرده بودن مردم کرمان اشتباه است، گفت: برنامه‌های شاد فرهنگی شهرداری کرمان در نوروز مورد استقبال شدید مردم قرار گرفت که نشان دهنده این است که کرمان می‌تواند به عنوان شهری پویا، فعال و شاد معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی، استان کرمان از وجود سالن‌ها و تالارهای بزرگ سرپوشیده محروم است و سالن خانه شهر کرمان سال‌ها تعطیل شده است، به همین دلیل با توجه به بارندگی نتوانستیم این برنامه‌ها را به طور کامل اجرا کنیم.

ایرانمنش در خصوص آسیب‌های اجتماعی کودکان کار گفت: این یک مشکل بزرگ است و مردم هر روز شاهد این معضل هستند؛ شهرداری تنها مسئول جمع آوری این کودکان است و برای ساماندهی این کودکان سایر نهادها باید فعالیت کنند.

وی گفت: با توجه به افزایش حضور کودکان کار در شهر، در نظر داریم کرمان را به عنوان شهر دوستدار کودک معرفی کنیم که نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها در این زمینه هستیم.

علی خدادادی عضو شورای شهر کرمان و رئیس کمیسیون خدمات شهری هم در این جلسه گفت: به دلیل کمبود بودجه بعضی از پروژه‌ها در این دوره شورا تمام نمی‌شوند.

وی در خصوص آرامستان جدید شهر کرمان گفت: روزانه حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر به طور متوسط در شهر فوت می‌کنند.

خدادادی ادامه داد: جاده اصلی آرامستان جدید کرمان احداث شده، مشکل اصلی این آرامستان آب و برق به عنوان یک نیاز ضروری است که در صورت رفع امیدواریم تا پایان بهار امسال بتوان از این آرامستان جدید استفاده کرد.

سید محمدرضا معین زاده میرحسینی عضو شورای شهر در این جلسه گفت: در احیای بافت تاریخی شهر کرمان اقدامات خوبی انجام شده است و سه محله قدیمی در اولویت قرار دارند.

وی با اشاره به افزایش گردشگران نوروزی در شهر کرمان افزود: ۱۲۰ مغازه در بافت قدیمی و در بازار قلعه محمود قرار دارند و باید بازسازی و بهسازی شوند.

دراین جلسه حسین چناریان عضو شورای شهر استان کرمان هم گفت: در سال گذشته بنا بر این بود که با کار مشترک با شهرداری حوزه ساختاری درآمدهای شهرداری را بررسی و اصلاح کنیم.

وی با اشاره به اینکه بر مبنای این ساختار اصلاح شده بودجه ۹۸ بسته شد، ادامه داد: بر این اساس یک بررسی و کارشناسی اصولی و قانونی انجام شد تا درآمدهای شهرداری به درآمدهای پایدار متکی باشد که می‌تواند برای شهرداری نقطه قوت باشد.

کد خبر 4593014

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر کرمان شهرداری کرمان کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟

تام کورتیس (Tom Curtis)، پدری اهل لندن است که نقاشی کودکانش الهام‌بخش او برای ساختن مجموعه‌ای جذاب از تصاویر شدند. کورتیس نقاشی‌های بامزه‌ی کودکان را در فتوشاپ به واقعیت تبدیل می‌کند تا فیل‌هایی که روی سرشان خرطوم دارند و شترمرغ‌هایی که دندان درآورده‌اند، فرصت زندگی بیابند.

قوه‌ی تخیل کودکان و نگاهشان به دنیا به‌قدری خاص و دست‌نخورده است که اگر کمی زاویه‌ی دیدمان را عوض کنیم، می‌توانیم با لذتِ تمام وارد دنیایی جدید شویم.

کودکان بدون نگرانی از قضاوت شدن هرآنچه را که دوست دارند به‌شیوه‌ی خاص خودشان نقاشی می‌کنند. ما هم وقتی که کودک بودیم بدون، چون و چرا هر چیزی که را دوست داشتیم، روی کاغذ می‌آوردیم. کودکان دنیا را به‌شکلی دیگر می‌بینند و همین باعث می‌شود که نقاشی‌هایشان بیشتر اوقات فرسنگ‌ها با واقعیت فاصله داشته باشد.

تام کورتیس (Tom Curtis)، پدری اهل لندن است که نقاشی کودکانش الهام‌بخش او برای ساختن مجموعه‌ای جذاب از تصاویر شدند. کورتیس نقاشی‌های بامزه‌ی کودکان را در فتوشاپ به واقعیت تبدیل می‌کند تا فیل‌هایی که روی سرشان خرطوم دارند و شترمرغ‌هایی که دندان درآورده‌اند، فرصت زندگی بیابند.

 امیدواریم از تماشای این شاتر نهایت لذت را برده باشید. برای دیدن تصاویر بیشتر به صفحه اینستاگرام تام کورتیس سر بزنید. دیدگاه شما در مورد تصاویر چیست؟ آیا تاکنون سعی کرده‌اید نقاشی‌های کودکانه را به واقعیت تبدیل کنید؟

منبع: خبرآنلاین

tags # کودک سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • نجات ۶ کودک در کوه‌های کرمان
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه