Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا وینگو بگوویچ، عصر سه شنبه در پایان بازی تیمش با فجر شهید سپاسی شیراز که با نتیجه یک بر صفر بر این تیم غلبه کرد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لیگ بسیار با کیفت و سختی را پشت سرگذاشتیم و تیم های زیادی مدعی صعود هستند.
وی اضافه کرد: بازی سختی برابر فجر شهید سپاسی شیراز داشتیم و از بازیکنانم که توانستند گل زده را به خوبی حفظ کنند، قدردانی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بگوویچ ادامه داد: کلید صعود به لیگ به برتر در دستان بازیکنان تیم است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و سیرجان را برای نخستین بار صاحب یک تیم در لیگ برتر کنند.
تیم گل گهر سیرجان، عصر سه شنبه در هفته سی و دوم رقابت های فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه یک بر صفر تیم فجر شهید سپاسی شیراز را شکست داد.
در جدول رده بندی لیگ دسته یک، هم اینک تیم گل گهر سیرجان با 52 امتیار صدرنشینی خود را تثبیت کرده است، تیم شاهین شهرداری بوشهر با 51 امتیاز و گل ریحان البرز هم با 48 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.
همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با 37 امتیاز و تیم قشقایی با 36 امتیاز رده هشتم و نهم جدول را به خود اختصاص داده اند.
در انتهای جدول هم با توجه به اینکه سیاه جامگان مشهد و نفت تهران از دور رقابت ها کنار گذاشته شده اند، تنها یک تیم از میان تیم های خونه به خونه بابل، شهرداری تبریز، کارون خرمشهر و شهرداری ماهشهر به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد تا در فصل آینده، لیگ دسته یک با 18تیم برگزار شود.
تیم های اول و دوم جدول هم جواز صعود به لیگ برتر فصل بعد را دریافت خواهندکرد.
تیم های گل گهر سیرجان، شاهین بوشهر و گل ریحان البرز، شانس زیادی برای کسب 2سهمیه لیگ برتر دارند و باید منتظر ماند در پایان این دیدارها که دهم اردیبهشت ماه 98 برگزار می شود، کدام یک از این سه تیم، جشن صعود به لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.
7368 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بازی شهرداری فصل آینده فوتبال لیگ برتر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده و در حالی که انتظار می رود فدراسیون فوتبال توجه و اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشد اما متاسفانه در برنامه بازی ها کم توجهی شده به طوری که بازی تیم های مدعی صعود همزمان برگزار نمی شود. طبق برنامه اعلام شده در هفته بیست و چهارم، بازی حساس و تعیین کننده تیم های شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن با فاصله 30 دقیقه ای بعد از بازی تیم های نیروزی زمینی و شهدا بابلسر برگزار می شود.شاید دلیل ان شرایط اب و هوایی ماهشهر است. به هرحال بهتر بود مسئولان برگزاری مسابقات برای به وجود نیامدن شائبه و برقراری عدالت ساعت تمام بازی ها را در یک زمان اعلام می کردند.

البته شنیده شده که باشگاه نیروی زمینی مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.آن ها ها مدعی شده اند که اگر ساعت بازی در ماهشهر تغییر نمی کند حداقل زمان بازی آن ها با شهدا بابلسر با ساعت بازی شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن همزمان شود.

تیم های نیروی زمینی، ستارگان بهمن و شهرداری ماهشهر در سه هفته پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا حضور در پلی اف را دارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899744

دیگر خبرها

  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد