Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@15:42:14 GMT

پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن در جذب کمک‌های مردمی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۷۵۸۸

پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن در جذب کمک‌های مردمی

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین بر پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن در جذب کمک‌های مردمی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نصرت‌اله علیرضایی عصر امروز سه‌شنبه در نشست هم اندیشی برای جشن بزرگ رمضان در قزوین اظهار کرد: باید انتظارات نسبت به دستگاه‌ها را تبیین و محور انتظارات را به درستی ترسیم کرد و برای تحقق آنها می توان سلسله جلساتی را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در جامعه امروز دیگر با یک جامعه روستایی سنتی کوچک روبرو نیستیم که همه یکدیگر را بشناسند و کدخدا منشانه اداره شود بلکه گروه‌های مرجع جامعه عوض شده و ما باید برای اجرای هر طرحی از این گروه‌های مرجع استفاده کنیم که بتوانند ایجاد کننده موج تحول باشند.

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین اظهار کرد: یکی از این ظرفیت‌ها، رسانه‌ها هستند که می‌توانند فشار هنجاری را در جامعه انتقال دهند که اگر همراهی رسانه‌ها را با خود نداشته باشیم و احساس مسوولیت را با جلسات توجیهی در آنها ایجاد نکنیم، هرگز به نتیجه مطلوب دست نخواهیم یافت.

علیرضایی عنوان کرد: ممکن است گروه‌های مرجع، دیگر گروه‌های سیاسی نباشد و شامل گروه‌های اجتماعی و فرهنگی همچون هنرمندان، ورزشکاران، بازیگران که اصطلاحا نخبگان نمادین جامعه نامیده می‌شوند، باشد که تاثیر زیادی بر جامعه دارند.

وی افزود: در طرح جشن بزرگ رمضان، باید توده‌های مردم مورد توجه قرار گیرند چراکه امکان خرید از بازارچه‌های خیریه را ندارند در نتیجه انتظار استان و کشور برآورده نخواهد شد لذا باید نخبگان اقتصادی، متمولین، سرمایه داران و تولید کنندگان در نظر گرفته شوند.

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌ها در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند. باید با یک هماهنگی خاص از بخشی‌نگری و جزیره‌ای عمل کردن گذر کنیم تا نتیجه بهتری به دست آوریم. همچنین باید متناسب با هر شهرستان و هر بخشی ظرفیت‌ها شناسایی و انتظارات متمرکز شوند و در این مسیر از بخشداران و دهیاران کمک بگیریم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اجتماعی و فرهنگی جامعه روابط عمومی سرمایه کمک های مردمی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل به شعار سال و مردمی شدن اقتصاد نجات‌بخش تولید است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های این هفته این شهر جنوبی استان فارس که در مصلی الغدیر لامرد با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد به دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد فرزانه، عالم باتقوا و الگوی ایمان و استقامت، علامه مطهری به عنوان روز معلم اشاره کرد و گفت: استاد مطهری سرمشق معلمان و اساتید ایران اسلامی است زیرا در دوره عمر پربرکت خود جهاد علمی کرد و در مبارزه با فرقه‌های گوناگون، معارف ناب دینی را انتقال داد تا جامعه، حق و باطل را تشخیص دهد.

امام جمعه لامرد گفت: شهید مطهری شخصیتی بود که بالاترین خدمت را به جامعه کرد و باید قدر چنین معلمان و اساتیدی را بدانیم.

وی با بیان این مطلب که مردم باید به اقتصاد ورود کنند بیان کرد: آن چیزی که باید در جامعه نهادینه شود این است که اقتصاد، مردمی و اجتماعی شود و مردم ورود کنند که البته راهکار آن را هم رهبری بیان کردند زیرا این مدل اقتصاد باعث نجات چتر جامعه و تولید می‌شود.

حجت الاسلام آزاد تصریح کرد: از مسؤولین توقع داریم که با توجه به ظرفیت‌هایی که در منطقه به وجود آمده موانع و شرایط را برای سرمایه گذاری برطرف و تسهیل کنند و مردم در قالب تعاونی‌های کوچک مشارکت کنند.

خطیب جمعه لامرد بیان کرد: راه حل این مشکل بزرگ اقتصادی که در جامعه وجود دارد این است که خود مردم ورود کنند و اقتصاد اجتماعی و مردمی شود و سرمایه‌های اقتصادی پای کار بیایند.

وی به وضعیت منطقه و فلسطین اشاره کرد و گفت: اخیراً آمریکا مخالفت خود را با اینکه فلسطین به عنوان یک کشور مستقل به عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل در بیاید اعلام کرد اما خداوند اراده کرده تا این مردم مظلوم و مقاوم مسئله اول جهان باشند.

وی افزود: مقاومت مردم فلسطین باعث شده که هر آزادمردی در این عالم هستی صدای این مظلومین را بشنود و در عالم دیده شده و خواست خداوند بر این شده که این مقاومت، عبرتی برای مردم آزاده جهان باشد.

او با اشاره به شعله ور شدن اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا اظهار کرد: اختلاف در میان مردم آمریکا و سردمداران به خاطر ظلم به مردم جهان شدت گرفته و مردم فلسطین در جبهه حق هستند و هر کس می‌خواهد سعادتمند شود باید حامی مردم مظلوم فلسطین باشد.

کد خبر 6089159

دیگر خبرها

  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • عمل به شعار سال و مردمی شدن اقتصاد نجات‌بخش تولید است
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان