Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@16:08:55 GMT

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در قزوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۸۰۶۸

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در قزوین برگزار شد

به گزارش ایرنا، در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) برگزار شد، آثار برگزیده و هنرمندان انقلابی در حوزه داستان کوتاه، طراحی پوستر، نمایش تئاتر چهل نمایش، چهل مسجد و همچنین چهره های برتر در این مراسم تجلیل شدند.
داستان های گرمابه نیستان (مجید رحمانی)، متین (زینب السادات موسوی)٬ روسری (کوثر شیخی) به عنوان داستان های برتر در هفته هنر انقلاب اسلامی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میثم ملکی عکاس معرفی شده از سوی این ستاد به عنوان هنرمند برتر انقلابی در سال 97 معرفی شد ونمایش خوب، بد، زشت به کارگردانی محمد یغمایی به عنوان اثر برگزیده نمایشی در این مراسم بود.
علی هوشمند مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین و همچنین مهدیه سادات قافله باشی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قزوین حضور داشتند.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، شهرداری قزوین، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، صدا و سیمای مرکز قزوین، بسیج هنرمندان استان، کانون فرهنگی و هنری مساجد قزوین و همچنین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از اعضای اصلی ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی بودند.
9925/6012
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انقلاب اسلامی تئاتر شورای شهر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان،جشن بزرگداشت هفته کارگر برگزار و از مقام کارگر تجلیل شد.

در این مراسم که در محل سالن همایش های شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، دکتر اسکندری رئیس هیات مدیره، مهندس مرادی عضو هیات مدیره شرکت، معاونان،مدیران،کارشناسان و جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان حضور داشتند.

جشن بزرگداشت مقام کارگر به مناسبت هفته کارگر و با حضور هنرمندان استانی و ملی برگزار شد و در ادامه از کارگران نمونه و همچنین اساتید نمونه مدیریت آموزش در شرکت فولاد اکسین خوزستان تجلیل به عمل آمد.

فولاد اکسین خوزستان‌تنها تولید کننده ورق های عریض و آلیاژی در خاورمیانه و یکی از هشت تولید کننده این محصول در جهان است که به همت کارگران و متخصصان خود توانسته به چنین جایگاهی دست پیدا کند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!