Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@03:06:34 GMT

لاریجانی به خراسان جنوبی سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۸۲۲۴

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی ضمن موافقت با سفر به این استان بعد از ماه مبارک رمضان، در راستای پیگیری مشکلات استان و کمک به توسعه خراسان جنوبی از طریق ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی، قول مساعد داد. آفتاب‌‌نیوز :  محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی، امروز سه‌شنبه، ۲۷ فروردین، در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی گزارشی از آخرین وضعیت استان و مباحث مرتبط با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در حوزه معادن و کشاورزی، وضعیت بازارچه‌های مرزی و تجارت با کشور افغانستان و همچنین بارندگی‌های اخیر و خسارات وارده به زیرساخت‌های مربوطه، ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مهم‌ترین مشکلات استان را از جمله خشکسالی، کمبود منابع آب به‌ویژه مشکل تأمین آب آشامیدنی، تعطیلی بازارچه‌های مرزی در چند سال گذشته و تجارت با کشور افغانستان، خام‌فروشی محصولات استراتژیک استان به‌دلیل نبود صنایع فرآوری و بسته‌بندی و همچنین خام‌فروشی در حوزه معادن استان برشمرد.
معتمدیان، ضمن معرفی ظرفیت‌ها و نیز بیان مشکلات خراسان جنوبی، از علی لاریجانی برای حضور در استان و آشنایی از نزدیک با توانمندی‌ها، فرصت‌ها و نیز مشکلات خراسان جنوبی دعوت کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این گفت‌وگو ضمن موافقت با سفر به خراسان جنوبی بعد از ماه مبارک رمضان، در راستای پیگیری مشکلات استان و کمک به توسعه خراسان جنوبی از طریق ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی، قول مساعد داد. 
ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیلاب لاریجانی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079240 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند