Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:23:20 GMT

هفت کارگر کارخانه ذوب آهن چناران دچار سوختگی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۹۰۲۰

هفت کارگر کارخانه ذوب آهن چناران دچار سوختگی شدند

مشهد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چناران گفت: هفت کارگر کارخانه ذوب آهن پرهام این شهرستان که در سانحه ای دچار سوختگی شده بود به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل و بستری شدند.

احمدرضا رجب پور سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز ساعت 11 و 40 دقیقه ظهر، سانحه سوختگی چند کارگر در کارخانه ذوب آهن پرهام به مرکز فوریت های پزشکی 115 چناران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این هفت کارگر در نتیجه پاشیده شدن مواد مذاب بر روی بدنشان دچار سوختگی شده بودند که یک نفر از آن توسط پرسنل کارخانه و شش نفر دیگر توسط آمبولانس مرکز 115 به بیمارستان چناران منتقل شدند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چناران گفت: اقدامات درمانی اولیه و مورد نیاز بیماران تحت نظر پزشک متخصص اورژانس چناران انجام شد اما به دلیل اینکه سوختگی ها هم از نظر وسعت و هم از نظر درجه زیاد بودند بنا به نظر پزشک معالج دستور اعزام آنان به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد داده شد.
رجب پور افزود: یکی از کارگران که حالش وخیم بود توسط آمبولانس اعزامی از مشهد سریعتر از باقی کارگران به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد و باقی کارگران توسط آمبولانس بیمارستان چناران منتقل شدند.
وی ادامه داد: درجه سوختگی این افراد متنوع و بین 90 تا 100 درصد یا پنج تا 20 درصد بود و هم اینک همه کارگران آسیب دیده در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) به سر می برند که حال عمومی شش نفر از آنان خوب اما حال یک نفر دیگر وخیم اعلام شده است.
شهرستان چناران در حدود 45 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
1922/7489

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حادثه كارخانه ذوب آهن چناران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است