Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، آیین افتتاح شبکه جهانی «ایران پرس» به همراه چند پروژه دیگر معاونت برون‌مرزی سازمان صداوسیما عصر امروز سه‌شنبه ۲۷ فروردین‌ماه در سالن همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد.

عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما در این مراسم با سلام و درود به شهدا در سخنانی تصریح کرد: ما در این ایام با حادثه سیل مواجه بودیم که البته برکاتی هم داشت و ما در ورای این حوادث همدلی و همراهی مردم را هم دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: امیدواریم با زحمتی که دولتمردان بسیج، سپاه و… می‌کشند آلام مردم برطرف شود.

علی عسکری همچنین با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در گروه تروریست‌ها تصریح کرد: اقدام زشت، غلط و سفیهانه آمریکا هم برکاتی در دلش داشت و دیدیم ۸۰ میلیون ایرانی گفتند ما هم سپاهی هستیم. آنهادیدند ملت ایران یکپارچه ایستاد و از سپاه حمایت کرد.

نیروهای معاونت برون‌مرزی در داخل سربازانی گمنام هستند
رییس صداوسیما تصریح کرد: نیروهای معاونت برون مرزی در درون کشور سربازهای گمنام هستند. این‌ها ورای مرزها کار می‌کنند و با داخل کشور کمتر سر و کار دارند و از این حیث ممکن است گمنام باشند با این حال در دنیا وسعت کاری آنها زیاد و موثر است.

وی افزود: من تشکر می‌کنم که با محدودیت و کمبود امکانات مجاهدت می‌کنند و امیدوارم بتوانند صدای انقلاب و اسلام را به اقصی نقاط جهان برسانند.

رئیس رسانه ملی در ادامه پس از ذکر نکاتی گفت: سال ۹۷ دوره خاصی بود. دشمن خواب‌هایی دیده بود ولی همه شبکه‌ها زحمت کشیدند و اجازه ندادند که آنچه در خیالات آن‌ها برای آشوب در کشور بود محقق شود. سال ۹۷ با شکست دشمن سپری شد و در ۲۲ بهمن بیانیه گام دوم توسط رهبر انقلاب صادر شد که نگاهی به آینده بود.

علی‌عسکری ادامه داد: این بیانیه بسیار حکیمانه است. ادبیاتی ساده اما عمیق دارد و من توصیه می‌کنم دوستانمان مکرر آن را بخوانند تا به کوری چشم دشمنان بتوانیم بر اساس آن عمل کنیم و دستمایه برنامه سازی ایده و تفکرات ما باشد.

نقش رسانه‌های برون‌مرزی در «رونق تولید»
وی در بخشی دیگر اظهار کرد: رهبری سال ۹۸ را به نام سال «رونق تولید» اعلام فرمودند دشمنان فکر می‌کنند با تحریم، کشور ما دچار مشکلات می‌شود ولی اتفاقی نیفتاد. آنها تحریم‌ها را ادامه می‌دهند و ما باید از فرصت بیانیه گام دوم برای صدور پیام انقلاب و صادرات کالاهای خود استفاده کنیم تا به رونق تولید کمک کنیم. رسانه‌های برون مرزی در این راستا می‌توانند یک محور جدی برای معرفی کالاهای ایران باشند. سال ۹۷ سال کالای ایرانی نامیده شد و واقعاً تاثیرگذار بود مردم بیشتر سراغ تولیدات ایرانی رفتند و کیفیت تولیدات بالا رفت.

علی عسکری با تشکر از افتتاح پروژه‌های امروز معاونت برون‌مرزی گفت: پروژه العالم ارتباط خوبی را بین مردم ایران با ملت سوریه برقرار می‌کند. این پروژه تثبیت‌کننده خون شهدا و موفقیت‌هایی است که شهدا برای ما خلق کردند و اگر در این زمینه کار رسانه‌ای انجام نمی‌شد ممکن بود ما آن زحمات را از دست بدهیم.

وی با اشاره به راه اندازی خبرگزاری «ایران پرس» هم گفت: همه دوستان کمک می‌کنند این خبرگزاری تصویری کار خود را به خوبی انجام دهد.

رییس صداوسیما در پایان سخنانش درباره راه اندازی «هوسا تی‌وی» نیز بیان کرد: بسیاری از مسلمانان با هوسا ارتباط برقرار می‌کنند و ۲۰۰ میلیون نفر به این زبان حرف می‌زنند. ما امیدواریم این شبکه هم توفیق یابد و ان شالله به بهترین وجه بتوانیم اهداف اسلام و انقلاب را پیگیری کنیم.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!

به گزارش همشهری‌آنلاین، بیانیه‌هایی که باشگاه سپاهان بعد از بازی با پرسپولیس منتشر کرده، از حساب خارج شده است. ساعتی یک بیانیه روی خروجی رسانه‌های رسمی این باشگاه می‌رود و محتوای همه آنها هم این است که «پرسپولیسی‌ها بدتر از ما رفتار کردند.» باشد، قبول؛ اصلا شما در مقابل آنها طیب و طاهر بودید و عنوان بهترین مهمان تاریخ فوتبال جهان برازنده تیم‌تان است.

به خدا فحاشی هواداران میزبان هم نکوهش شد؛ بس است دیگر، وا بدهید. فقط اینکه در یکی از آخرین بیانیه‌های این باشگاه، روی ضرورت برخورد با رسانه‌هایی که اولین‌بار فیلم توهین آن پیرمرد به بانوان تماشاگر را منتشر کردند، تأکید شده است. آفرین، این شد یک چیزی؛ قطعا رسانه مجرم است. اصلا همین فضولی‌ها دردسر درست می‌کند. به جای اینکه سر و صورت خودتان را تمیز کنید، آینه‌ها را بشکنید!

کد خبر 849550 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • مصر اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط اسرائیل را محکوم کرد
  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • ادامه جنجال توسل‌جویی علم‌الهدی به شاهنامه | نمی‌دانستید منیژه، زن باده‌نوش و دختر دشمن ایران بود | این ابیات را هم بخوانید!
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند