Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@12:21:21 GMT

دادگاه تجدیدنظر هنگامه شهیدی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۹۲۵۶

دادگاه تجدیدنظر هنگامه شهیدی برگزار شد

وکیل مدافع "هنگامه شهیدی" از برگزاری دادگاه تجدیدنظر موکلش در روز گذشته(دوشنبه، ۲۶ فروردین) خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مصطفی ترک همدانی گفت: دادگاه موکلم روز گذشته (دوشنبه، ۲۶ فروردین) در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر برگزار شد.

وی افزود: پس از پایان جلسه دادگاه، قاضی ختم رسیدگی را اعلام کرد و به‌زودی (فردا، چهارشنبه، ۲۸ فروردین) رأی صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترک همدانی یادآور شد: در جلسه دادگاه من و موکلم حضور داشتیم.

بر اساس این گزارش، دادستان تهران تشکیل پرونده برای هنگامه شهیدی و دستگیری‌اش را چنین عنوان کرده بود که «او چند ماهی متواری بوده و همان‌طور که در شبکه‌های مجازی می‌دیدم هر روز اهانت‌های آشکاری به دستگاه قضائی و مسئولینش می‌کرد و به‌جای این‌که خود را معرفی کند، توییت‌های بسیار مجرمانه‌ای منتشر می‌کرد.»

نهایتاً ۵ تیر سال ۹۷ هنگامه شهیدی در جزیره کیش در حالی‌که مدعی بود تا تغییر مسئولان دستگاه قضائی خود را معرفی نخواهد کرد، دستگیر شد.

دادستان تهران ۱۰ تیر ۹۷ از صدور کیفرخواست برای هنگامه شهیدی با پنج عنوان اتهامی خبر داد و گفت که این پرونده به‌زودی جهت محاکمه به دادگاه ارسال خواهد شد.

ترک همدانی، وکیل مدافع هنگامه شهیدی سال ۹۷ اتهامات پیشین و کنونی موکلش را مشتمل بر فعالیت تبلیغی و اقدام علیه نظام و افترا و توهین و نشر اکاذیب عنوان و اعلام کرده بود که موکلش به ۱۲ سال و ۹ ماه حبس محکوم شده است.

قرار بود دادگاه تجدیدنظر هنگامه شهیدی در اسفند ۹۷ برگزار شود که به سال ۹۸ موکول شده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هنگامه شهیدی دادگاه تجدیدنظر هنگامه شهیدی مصطفی ترک همدانی دادستان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

 در این مراسم که در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، دانشجویان و استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و حمایت از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

دانشجویان همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم و بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر و حمایت خود را از این اعتراضات اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند