Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@21:00:09 GMT

خرید رژ لب‌های خارجی ۴ میلیون دلار آب خورد!

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۹۷۱۹

آمار گمرک نشان می‌دهد که واردات فرآورده‌های آرایشی لب بیش از چهار میلیون دلار بوده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمار گمرک ایران از تجارت خارجی ۱۱ ماهه سال گذشته، در مدت مذکور بیش از ۹۲ تن انواع فرآورده‌های آرایشی لب به ایران وارد شده که ارزش به حدود چهار میلیون و ۲۲۸ هزار دلار می‌رسد.

این فرآورده‌های آرایشی در این مدت از ۱۵ کشور به ایران وارد شده که بزرگ‌ترین صادرکننده فرآورده‌های آرایشی برای لب به ایران آلمان بوده که حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار صادرات در این زمینه به ایران انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امارات پس از آلمان به عنوان دومین کشوری است که عمده صادرات رژ لب و سایر این فرآورده‌ها را به ارزش ۹۷۰ هزار دلار به ایران صادر کرده است.

فرانسه نیز ۵۰۰ هزار دلار صادرات رژ لب به ایران داشته و بیش از ۷۵۰ هزار دلار از این محصولات از طریق منطقه آزاد کیش وارد ایران شده است.

نکته جالب اینجاست که بر اساس آمارهای غیررسمی، حداقل ۶۵ درصد از محصولات آرایشی به صورت قاچاق به ایران وارد می‌شود که در این زمینه آمارهای غیررسمی تا ۹۰ درصد نیز اعلام شده است.

به این ترتیب می‌توان گفت این میزان فرآورده‌های آرایش لب که از طریق مرزهای رسمی به ایران وارد شده، همه آن چیزی نیست که از این محصول وارد ایران شده است.

انتهای پیام

منبع: فردا

کلیدواژه: آمار گمرک فراورده های آرایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت با اشاره به افزایش تجارت خارجی کشور در ماه گذشته، تصریح کرد: بر اساس گزارش گمرک ایران، تجارت خارجی کشور در فروردین ماه ۱۴۰۳ با رشدی ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید.

وی اضافه کرد: تراز تجاری در فروردین ماه که بخش عمده‌ای از آن در کشور ما با توجه به آغاز سال جدید تعطیل است، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت شد.

گفتنی است؛ تجارت خارجی کشور (مجموع صادرات و واردات) با احتساب نفت خام، میعانات گازی، خدمات فنی مهندسی و برق در فروردین ماه سال جاری با ۴۷.۶۳ درصد افزایش به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید.

از مجموع صادرات و واردات کشور، ۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون دلار به صادرات و ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون دلار آن به واردات اختصاص داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهادری جهرمی: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • سخنگوی دولت: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین
  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • حجم تجارت خارجی ایران در سال قبل ١۴٠ میلیارد دلار بود
  • فراتر رفتن تجارت خارجی از ۱۰ میلیارد دلار
  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در اولین ماه از سال ۱۴۰۳
  • قطع خرید 4 میلیارد دلار نفت ایران ازسوی آمریکا