Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید احمد علم الهدی روز سه شنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان و معاونان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور افزود: هیچ قدرت نظامی این موقعیت و این میزان محبوبیت را ندارد و ارتشی به عظمت روحی ارتش ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز خدمات ارتش در ابتدای انقلاب بازگو نمی شود در حالی که اگر این زمینه نظامی پا به ‌کار که همراه با انقلاب و در وسط انقلاب ایستاد نبود، سپاه امروز را هم نداشتیم چون پاسداران ما نیز از کمیته ها به سپاه رفتند و کار نظامی کمیته ها را نیز ارتش به پیش می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مشهد با اشاره به نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش گفت: این نامگذاری به پشتوانه جریان و اندیشه ارزشی این نهاد که از مبدا ولایت سرچشمه گرفته انجام شده است.

آیت الله علم الهدی افزود: جرقه آخری که انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند حرکت ارتش بود، مردم مقابله و مبارزه کردند و آن جرقه نهایی برای پیروزی انقلاب را ارتش زد. 

وی اضافه کرد: صاحب منصبان و شخصیتهای بلند مرتبه نیروی هوایی امروز ارتش جزء همافران 19 بهمن 57 هستند که پیش از پیروزی انقلاب با امام خمینی (ره) بیعت کردند و دشمن متوجه همراهی ارتش با انقلاب و نظام شد از این رو به کمک نیروهای التقاطی و الحادی آمد و انحلال ارتش را دنبال می کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به ایستادگی امام راحل در برابر توطئه انحلال ارتش اشاره کرد و گفت:دشمنان به دنبال انحلال ارتش بودند اما امام خمینی(ره) فرمود انحلال ارتش توطئه خارجی و آمریکایی است و ارتش باید بماند و 29 فروردین را هم روز ارتش اعلام کرد و این توطئه نقش بر آب شد.

علم الهدی با اشاره به سیل اخیر در برخی استانهای کشور هم گفت: سیل اتفاق خانمان براندازی بود اما در حاشیه این سیل، نعمتهای عظیمی از طرف خدا نصیب ما شد، مثلا این سیل مانور قدرت ارتش و فرماندهی آن بود که با تمام قوا و با سرعت وارد عمل شدند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب مشهد انقلاب اسلامی ایران امام خمینی انقلاب و نظام ولی فقیه خراسان رضوی امام راحل سیل انقلاب جمهوری اسلامی ایران خراسان رضوی مشهد ولی فقیه علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است