Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع آگاه از پارلمان مصر اعلام کردند رفراندوم قانون اساسی این کشور از روز شنبه ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) تا روز دوشنبه ۲۲ آوریل (۲ اردیبهشت) در داخل کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله معترضان گرجستانی به پارلمان در اعتراض به لایحه «عوامل خارجی»

معترضان شامگاه چهارشنبه در تفلیس، پایتخت گرجستان با پلیس درگیر شدند و سعی کردند به پارلمان این کشور نفوذ کنند. این در حالیست که تظاهرات شدید علیه لایحه جنجالی «عوامل خارجی» ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، جمعیت زیادی از معترضان گرجستانی برای دومین شب متوالی در مقابل ساختمان پارلمان تجمع کردند و فعالان پرچم گرجستان و اتحادیه اروپا را در دست داشتند. آنها با لایحه‌ای مخالف هستند که سازمان‌هایی را که بیش از ۲۰ درصد بودجه خود را از خارج دریافت می‌کنند، مجبور می‌کند به‌عنوان «عامل خارجی» ثبت‌ شوند. نمایندگان مجلس روز چهارشنبه این لایحه را تصویب کردند.

گروهی از معترضان که برخی از آنها ماسک‌های اسکی به صورت داشتند، نرده‌های امنیتی را برچیدند و سعی کردند به داخل محوطه پارلمان گرجستان نفوذ کنند. افسران پلیس با ماشین‌های آب‌پاش و اسپری فلفل به مقابله پرداختند و تلاش داشتند معترضان را از نزدیکی درب‌های ورودی دور کنند.

همچنین تصاویری ویدیویی از برخی از معترضان منتشر شده که با ماموران درگیر شدند و در برابر دستگیری مقاومت می‌کنند. به گزارش شبکه اول گرجستان، معترضان سنگرهایی برپا و چندین جاده را در مرکز تفلیس مسدود کرده‌اند.

«الکساندر داراخولیدزه» معاون وزیر کشور گرجستان به خبرنگاران گفت در مجموع ۶۳ معترض به اتهام اغتشاش شامگاه چهارشنبه بازداشت شده‌اند. حزب اپوزیسیون پیشرو طرفدار غرب موسوم به «جنبش ملی متحد» گفت رهبر آن «لوان خابیشویلی» در ساعات اولیه روز چهارشنبه توسط پلیس برای مدت کوتاهی «ربوده» و مورد ضرب و جرح قرار گرفت. خابیشویلی اواخر همان روز با بانداژ روی بینی و پیشانی خود در جلسه پارلمان شرکت کرد.

به گزارش راشا تودی، اپوزیسیون این لایحه بحث‌برانگیز را «قانون روسیه» می‌نامد و این قانون را با قانونی که در سال ۲۰۱۲ در روسیه تصویب شد و از آن زمان گسترش یافته است، مقایسه می‌کند. معترضان اصرار دارند که دولت از این قانون برای برچسب زدن به رسانه‌های مستقل و مجازات مخالفان استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • تشدید اعتراضات در مقابل پارلمان گرجستان
  • حمله معترضان گرجستانی به پارلمان در اعتراض به لایحه «عوامل خارجی»
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • موافقت با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی