Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@20:07:34 GMT

نقوی: ایران برای فروش نفت ایران در سال ۹۸ مشکل خاصی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۹۹۱۲

نقوی: ایران برای فروش نفت ایران در سال ۹۸ مشکل خاصی ندارد

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، گفت: ایران برای فروش نفت ایران در سال ۹۸ مشکل خاصی ندارد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نقل‌قول یک سایت از او درباره فروش نفت، گفت: من نگفتم فروش نفت ایران در سال 98 به صفر خواهد رسید بلکه تأکید کردم ممکن نیست که دشمنان انقلاب اسلامی و مردم ایران بتوانند فروش نفت ایران را به صفر برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل شکست فروش نفت در بورسقیمت جهانی نفت امروز 1398/01/26 | قیمت نفت همچنان بالای 71دلار

 

وی گفت: طبیعی است که تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ملت ایران مورد استقبال جامعه جهانی قرار نگرفته و برخی کشورها حتی به‌طور رسمی اعلام کرده‌اند که نمی‌خواهند تحریم‌های آمریکا علیه ایران را اجرا کنند که این نشان می‌دهد قدرت دیپلماسی ملت ایران روزبه‌روز در حال افزایش است.

نقوی تصریح کرد: طبق گزارش‌های که مقامات مسئول داده‌اند فروش نفت ایران در سال جاری مشکل خاصی نخواهد داشت و وضعیت فروش نفت ایران با مشکل چندانی مواجه نخواهد شد چراکه ایران راه‌های دور زدن تحریم را به خوبی آموخته و برای فروش نفت خود از تجربه لازم برخوردار است.

انتهای پیام/

کشورهای منطقه

R31462/P/S1,1412/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال‌احمر با صدور پیامی به دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمادگی هلال‌احمر ایران جهت کمک و امدادرسانی به سیل‌زدگان کنیا را اعلام کرد.

در متن پیام کولیوند خطاب به «احمد ادریس» دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمده است: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند.

متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌کنیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

کد خبر 6093845

دیگر خبرها

  • سیل و آبگرفتگی در اهواز / ورود آب به برخی منازل / قطع برق
  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ۴۰۰ سال پیش شغل اصلی مردم دربند خرید و فروش برده بود!
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا