Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@22:19:52 GMT

فیفا شکایت کی روش از ایران را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۹۹۸۸

فیفا شکایت کی روش از ایران را تایید کرد

 فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دریافت شکایت کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی ایران از فدراسیون فوتبال کشورمان را تایید کرد.
به گزارش صدای ایران از تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، فیفا دریافت شکایت کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال ایران به خاطر عدم دریافت دستمزدش بابت کار در تیم ملی این کشور را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وکیل کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در این رابطه گفت: موکلم شکایت خود را از فدراسیون فوتبال ایران به اتهام عدم پرداخت دستمزدش به فیفا ارسال کرده است.
بر اساس این گزارش، وکیل کارلوس کی‌روش در شکایت ارسالی این سرمربی پرتغالی به فیفا فدراسیون فوتبال ایران را متهم به عدم پرداخت دستمزد شش ماه پایانی کاری او تحت توافق قبلی کرده‌ است.



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کی روش فیفا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی