Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@15:37:50 GMT

حدیث‌نگاشت/سکوت؛ درمان ناسزاگویی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۰۲۸۰

حدیث‌نگاشت/سکوت؛ درمان ناسزاگویی

به گزارش ایکنا از لرستان، از عوامل ناسزاگویی می‎توان به عادت، عصبانیت، شوخی، مقابله به مثل، مسائل سیاسی و حزبی، مسائل اقتصادی، تربیت نادرست اشاره کرد.اگر انسان سکوت کند و تا ضرورت نشود حرف نزند از بسیاری از گناهان زبان در امان می‎ماند.
رسول اکرم(ص) در این رابطه فرموده است: «هرگاه دیدید که مؤمن خاموش و با وقار است، به او نزدیک شوید که او به حکمت دست پیدا کرده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(ارشادالقلوب 1/ 104)

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان چند رسانه ای حدیث نگاشت ناسزاگویی سکوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمیله علم‌الهدی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید

فرارو- جمیله علم الهادی همسر رئیس جمهور کشورمان در سفر به پاکستان گفت که به دلیل سکوت ما، اسرائیل به ادامه خشونت تشویق شد.

به گزارش فرارو به نقل از سایت شیعت‌نیوز پاکستان، همسر رئیس جمهور ایران گفت: خداوند هرگز کسانی را که سکوت کرده‌اند را نمی‌بخشد، سکوت آن‌ها بدتر از جنایتی است که در فلسطین رخ می‌دهد.

خانم علم الهدی افزود: آنچه در غزه در حال وقوع است در جهان بی سابقه است. اما ما به مادران و خواهرانمان افتخار می‌کنیم که با این همه ساکت نمی‌نشینند و با اسرائیل می‌جنگند.

وی افزود: نه تنها زنان غزه، بلکه روزنامه نگاران و پزشکان نیز داوطلبانه در غزه حضور دارند.

همسر رئیس جمهور ایران اظهار کرد: در مورد زنان غزه تصور می‌شود که آن‌ها ترس دارند، اما زنان فلسطینی در مقابل نسب کشی اسرائیل بی‌باک هستند. اسرائیل خود را پیرو حضرت موسی می‌داند، اما در واقع از پیروان فرعون هستند.

جمیله علم الهدی با اشاره به اخباری که رسانه‌های غربی درباره برخورد بد با زنان ایرانی منتشر می‌کنند، گفت: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را خودشان ببینند.

وی در ادامه گفت که بسیار خوشحالم که به پاکستان سفر کرده ام، قبل از اینکه به پاکستان بیایم، فکرم در مورد پاکستان مثبت بود، اما بعد از آمدن به اینجا، فکرم مثبت‌تر شد.

دیگر خبرها

  • واکنش جمیله علم الهدی به اخبار مربوط به برخورد بد با زنان در ایران
  • جمیله علم الهدی : به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • جمیله علم‌الهدی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • حدیث روز | تشویق به محاسبه نفس
  • امروز با حافظ: من این حروف نوشتم چنان که غیر ندانست
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • عکسی از حدیث نصب‌ شده در محل دیدار امروز کارگران با رهبر انقلاب
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!