Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:51:17 GMT

حفظ انقلاب مرهون فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۰۳۴۷

حفظ انقلاب مرهون فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) است

قم- ایرنا- عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حفظ انقلاب اسلامی مرهون تلاش، فداکاری و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان(عج) است و چنانچه کار اطلاعاتی آنان نبود، انقلاب با مشکلاتی مواجه می شد.

آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود:در جریان انقلاب اسلامی سربازان گمنام امام زمان(عج) در حوزه اطلاعاتی کارهای بسیار ویژه و شایسته ای انجام داده اند تا انقلاب از گزند بدخواهان دور بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: چنین مردانی باعث عزت کشور هستند و امیدوارم همه سربازان در راه رضای خداوند کار کنند و هیچ کاری بهتر از این نیست.
وی بیان کرد: کار سربازان گمنام امام زمان(عج) بسیار ظریف، مشکل و پر اجر است و شبانه روز عمرشان را برای ایجاد امنیت در جامعه صرف می کنند.
آیت الله مسعودی خمینی ادامه داد: سربازان امام زمان(عج) مردان بزرگ و انقلابی هستند که هر آنچه در توان دارند برای امنیت پایه های نظام، مقام رهبری و همه اقشار جامعه در طبق اخلاص گذاشته اند.
وی ابراز امیدواری کرد: آحاد مسئولان و مردم قدردان کارهای سربازان امام زمان(عج) باشند و خداوند توفیق دهد ما نیز بتوانیم برای این انقلاب فرد مفیدی باشیم.
به گزارش ایرنا، وزارت اطلاعات مجموعه ای برآمده از انقلاب اسلامی است و نهادی است که امام راحل فعالان در این وزارتخانه را افرادی متدین، متعهد و روحانی دانستند؛ همچنین رهبر انقلاب اسلامی از این عزیزان به عنوان زحمتکش ترین و دلسوزترین ماموران و مسئولان دستگاه اداری نظام یاد کردند و تعبیر سربازان بی نام و نشان و ناشناخته درباره این افراد را تعبیر درستی دانستند.
نگاهی به کارنامه درخشان مجاهدان خاموش پس از چهار دهه تلاش گویای پرونده روشن و درخشان این مجموعه در تقابل با گروهک های تروریستی و معاند و عناصر وابسته به غرب است.
تلاش های مجاهدانه این عزیران موجب شناسایی به موقع تهدیدات و دسیسه های براندازانه دشمنان و ناکامی آنها در دست یابی به اهدافشان شده است.
نیمه شعبان میلاد منجی عالم حضرت مهدی (عج) روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است.
/2085/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي آيت الله مسعودي خميني سربازان امام زمان عج قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • اینجا به تماشای ایثار بنشینید؛ معلمانی که پیامبر زمان خود شده‌اند