Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-04@18:19:45 GMT

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۰۴۲۷

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در محورهای استان خبر داد و گفت: تردد تمامی تریلی‌ها همچنان از محور هراز ممنوع است. به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه، 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 12 تا 24 روز شنبه و 6 تا 24 روز یک‌شنبه یکم اردیبهشت ماه امسال ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز یک‌شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت نیز کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلی از ساعت 17 تا 24 همان روز از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 30 فروردین ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز یک‌شنبه نخستین روز اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی در پایان گفت: رانندگان برای آگاهی از آخرین وضعیت محورهای مازندران از طریق شماره تلفن‌های 21824420 و 21824434 مرکز کنترل پلیس راه مازندران استعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • هراز یکطرفه شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • چالوس یک طرفه شد
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد