Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با ارسال پیامی از حمایت مردم و مسئولان از نهاد مقدس سپاه پاسداران تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

آنچه مردم عزیز و افکار عمومی دنیا در روزهای اخیراً از اقدامات احمقانه و غیرقانونی رئیس‌جمهور ماجراجوی رژیم ایالات‌متحده آمریکا و اطرافیان افراطی وی در قرار دادن «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در زمره سازمان‌های تروریستی جهان، شاهد بوده‌اند؛ محصول کینه و عصبانیت آنان از شکست‌های زنجیره‌ای این نظام فرعونی در منطقه و دریافت ضربات مهلکی است که از ملت ایران و این نهاد مردمی، انقلابی، پیشتاز و موفق در مبارزه با تروریسم متحمل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارسال پیام‌های محبت‌آمیز مردم و مسئولان و البته حضور گسترده و دشمن‌شکن اقشار مختلف مردم و مسئولان استان ایلام در تظاهرات نماز جمعه سراسر استان، در حمایت از فرزندان سپاهی خود، نشان از پیوند عمیق و ناگسستنی غیور مردان و شیر زنان ایلامی در دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ پایه‌ها و ارکان اقتدار حکومت اسلامی است.

 

این وحدت و همدلی، فارغ از سلایق فکری و سیاسی، بزرگ‌ترین و محکم‌ترین پاسخی است که می‌توان به دشمنان نظام و انقلاب داد.

 

به‌طورقطع معرفی سپاه در فهرست سازمان‌ها و گروه‌های تروریستی با ژست هالیوودی از سوی رئیس‌جمهوری آمریکا نشانه‌ای از شکست معادلات سیاسی و نظامی این کشور در خاورمیانه به‌ویژه کشورهای سوریه، یمن، فلسطین، لبنان و عراق است تا با این کار احمقانه بر ناکامی‌های خود سرپوش بگذارد.

 

این سیاست نابخردانه و ناشیانه دولتمردان و اتاق فکر آمریکا که رئیس‌جمهور احمق و دیوانه‌ای همچون ترامپ آن را اعلام می‌کند، نه‌تنها از اقتدار و محبوبیت داخلی و خارجی سپاه نمی‌کاهد بلکه باعث خواهد شد که سپاه به‌عنوان نیروی نظامی و مقتدر در خارج از مرزهای کشور به‌ویژه منطقه خاورمیانه محبوب‌تر از گذشته شود.

 

واقعیت این است که سپاه نیرویی مردمی و حامی همه مظلومان و ملت‌های ستم دیده بوده به‌طوری‌که عملکرد سپاه در سال‌های آغازین راه‌اندازی تاکنون گواه این رویکرد بوده جایی که یک‌تنه و مقتدرانه مقابل تروریست‌ها تکفیری و جنایتکار ایستاد و پوزه آن‌ها را به خاک مذلت نشاند؛ و در بعد داخلی نیز سپاه پاسداران با پشتوانه بسیج مردمی در عرصه‌های نبرد فرهنگی، امنیتی و دفاعی، جهاد علمی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و سایر عرصه‌های موردنیاز کشور خالصانه و بدون هیچ چشمداشتی تمام توان خود را بکار بسته است و ان شالله بااقتدار در این راه استوار و پایدار خواهد ماند.

 

این حضور باصلابت و اعلام پشتیبانی مردم غیور استان ایلام در حمایت از فرزندان سپاهی خود، بیشتر از گذشته ما را به راه جهاد و شهادت که به تأسی از بزرگ پاسدار دشت کربلا حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع) و به فتوا و دستور امامین انقلاب اسلامی در پیش‌گرفته‌ایم مصمم و مطمئن کرد.

 

این‌جانب وظیفه خود می‌دانم به‌عنوان یکی از فرزندان انقلاب و برخاسته از متن مردم، از کلیه اقشار مختلف مردم، زنان و مردان و جوانان، خانواده معزز شهدا، جانبازان ایثارگران، اقشار بسیجیان، مراکز آموزشی و دانشگاهی بخصوص دانشجویان عزیز، اصناف و بازاریان، حوزه‌های علمیه، نیروهای نظامی و انتظامی، نماینده محترم ولی‌فقیه داستان، ائمه جمعه و جماعات استان، استاندار محترم، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، رئیس‌کل محترم دادگستری و دادستان استان، مسئولان و مدیران ادارات و نهادهای استان و شهرستان‌ها که با عمل انقلابی و با پوشیدن لباس مقدس سپاه، ضمن محکوم نمودن اقدام خصمانه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در تروریستی خواندن سپاه، احساسات پر از لطف و برادرانه خویش با نهاد مقدس سپاه پاسداران را ابراز کردند، صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

 

 سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی- فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مجلس مسابقات قرآن خسارت سیل بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان شاکرمی انقلاب اسلامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود