Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@04:51:58 GMT

وزش بادهای شدید استان قزوین را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۰۶۱۲

وزش بادهای شدید استان قزوین را فرا می گیرد

مریم بهروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی استان امروز و فردا با توجه به سرعت و سمت وزش بادها با احتمال گرد و غبار محلی و کاهش دید افقی همراه است.
وی با یادآوری صدور اطلاعیه هواشناسی در خصوص وزش بادهای شدید، اظهار داشت: با توجه به سرعت پیش بینی شده بادهای جنوب و جنوب غربی احتمال خسارت به تاسیسات، سرشاخه های درختان و مبلمان شهری وجود داشته و از گلخانه داران استان نیز خواسته شده تا نسبت به افزایش پوشش گلخانه های خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهروزی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به استان، گفت: سامانه یاد شده از روز جمعه وارد منطقه شده و تا شنبه نیز ادامه دارد که نتیجه آن بارش باران در برخی ساعات همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد بود.
وی اظهار داشت:براساس آخرین تصاویر ماهواره ای و نقشه های پیش یابی، برای فردا بارندگی در استان نخواهیم داشت و از سرعت وزش بادها نیز کاسته می شود.
این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: در شبانه روز گذشته آوج با 8 و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با 25 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرم ترین مناطق استان بودند.
به گفته وی، نوسانات شهر قزوین در این مدت 10 تا 21 درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.
وضعیت جوی استان قزوین را 10 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، سه ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
8054/6012
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان قزوین بارش باران رعد و برق گرد و غبار ماهواره 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در سومالی/ ۷ کودک جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مناطق مختلف سومالی، دست کم ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

براساس اعلام این رسانه، بارش باران شدید در مناطق مختلف سومالی به ویژه در ایالت‌ های جوبالند و هیرشبیلی سومالی طی روزهای گذشته باعث جاری شدن سیل شده است.

سیل در این مناطق بیش از ۱۲۴ هزار نفر را تحت تاثیر قرار داده و براساس آمار اولیه ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

مقامات محلی نسبت به ادامه بارش‌ ها و احتمال جاری شدن سیل در سومالی و دیگر کشورهای شرق آفریقا هشدار می‌ دهند.

کد خبر 6093586

دیگر خبرها

  • ویدئو| بارش شدید باران در ایلام
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • سیل در سومالی/ ۷ کودک جان باختند
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان