Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:14:51 GMT

نمایشگاهی برای روزمرگی در میان رنگ‌ها و نورها

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۰۶۹۷

بهرام گوهری هنرمند عکاس از برگزاری نمایشگاهش در تاریخ جمعه (۳۰ فروردین ماه) در گالری گلستان خبر داد.

گوهری به ایسنا گفت که در هجدهمین نمایشگاه انفرادی خود تعداد هشت تابلو به نمایش خواهد گذاشت.

این عکاس همچنین در استیتمنت نمایشگاه خود آورده است: «انسان و انسانیت از ابتدا تا به حال سوژه کارهایم بوده و خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی پوشش حجاب و چادرهای دوره قاجار و گاهی ایستاندن آدم‌هایی در کنار تخت جمشید و فرهنگ کهن ایران. گاهی نیز جستجو در زیر پوست انسان در استخوان‌ها و جمجمه‌های زندگی پس از مرگ و گاهی با بیگ بنگ و پیدایش جهان هستی سوژه عکس‌هایم بوده است. اکنون زندگی روزمرگی در میان رنگ‌ها و نورها سوژه کارهایم است.»

نمایشگاه بهرام گوهری در تاریخ ۳۰ فروردین از ساعت ۴ تا ۸ شب در گالری گلستان به آدرس دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ برگزار خواهد شد. علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۳۰ فروردین تا ۴ اردیبهشت به این گالری مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه عکاسی نمایشگاه هنري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری روز دوشنبه در همایش تجلیل از برترین اساتید و مربیان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سالن کوثر سازمان عقیدتی ارتش برگزار شد، با بیان اینکه اهمیت نیروی انسانی در همه سازمان‌ها مشخص است، اظهار داشت: پیش‌تر گفته می‌شد نیروی انسانی، اما امروز از آن به عنوان سرمایه انسانی یاد می‌شود که باید آموزش دیده و با مهارت باشد.

معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد کل ارتش افزود: آنچه در دنیای امروز موجب بالندگی سازمان‌ها می‌شود سرمایه انسانی آنهاست و اگر نیروی انسانی بالنده، کیفی و سرافراز در سازمان وجود نداشته باشد، مسیر سازمان به طور قطع معکوس می‌شود و رشد نمی‌کند.

وی ادامه داد: باید به تربیت و آموزش آینده سازان در ارتش توجه کنیم که مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید اولویت اول فرماندهان باشد و از موضوعاتی است که باید همیشه در دستور کار ما قرار داشته باشد.

دریادار سیاری با بیان اینکه جایگاه تربیت و آموزش یک جایگاه بسیار والا است، تاکید کرد: مربیان و اساتید با از خود گذشتگی، ایثار و تلاش موجب تربیت نیروی انسانی با کیفیت می‌شوند.

وی افزود: مربیان و اساتید همه کسانی که امروز توسط مربیان تربیت شده و آموزش می‌بینند آینده سازان ارتش هستند بنابراین جایگاه اساتید و مربیان در ارتش جمهوری اسلامی ایران یک جایگاه والا و ارزشمند است که باید به آن توجه خاصی داشت.

معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد کل ارتش با بیان اینکه تهدیدات آینده متفاوت هستند، گفت: اساتید باید توجه کنند دانشجویان خود را به گونه‌ای آموزش دهند که برای مقابله با تهدیدات آینده آمادگی داشته باشند. اگر نگاه به آینده وجود نداشته باشد، تربیت و آموزش دچار روزمرگی می‌شود.

دریادار سیاری بیان داشت: محیط، فناوری‌ها، سلاح و تجهیزات آینده در حال تغییر است و هر جنگی که امروز اتفاق می‌افتد در مقایسه با جنگ‌های گذشته حاوی تغییراتی است. به همین دلیل باید با توجه به تهدیدات در آینده دانشجویان را تربیت کنیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم عدم دچار شدن به غافلگیری فناورانه در جنگ‌ها، تاکید کرد: ما باید همگام با فناوری‌ها آموزش دهیم و به پیش برویم.

معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد کل ارتش ادامه داد: اقدامات خانواده تربیت و آموزش ارتش، بسیار ارزشمند است که نمونه آن برگزاری نخستین نمایشگاه تربیت آموزش در سال گذشته است و دستاورد‌های نمایشگاه به گونه‌ای بود که دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از این دستاورد‌ها استقبال کرد و خواستار اجرای آن در این نهاد شد.

دریادار سیاری گفت: همه دانشجویانی که در مراکز آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحصیل می‌کنند باید بتوانند نیاز‌های جنگ آینده را تامین کنند.

وی ادامه داد: اساتید و مربیان باید به زیرساخت‌های آموزشی توجه و به مرور زمان در راستای نوسازی و بهسازی مرکز آموزشی حرکت کنند. در انتخاب اساتید، مربیان و فرماندهان مراکز آموزش دقت شود تا بهترین افراد انتخاب شوند و دانشجویان را به بهترین نحو آموزش دهند.

دریادار سیاری بر لزوم نظارت مستمر بر آموزش‌ها تاکید کرد و گفت: همه مربیان و اساتید دقت و تلاش کنند تا دچار خواب حرفه‌ای نشوند، خواب حرفه‌ای به این معناست که گاهی به علت انجام بسیار زیاد یک کار تصور می‌کنیم که در حد اعلای آن کار قرار داریم و برتر از ما وجود ندارد.

وی افزود: هنگامی که به این حالت رسیدیم یعنی دیگر به پژوهش، مطالعه و به روز شدن کاری نداریم و فکر می‌کنیم نسبت به همه مطالب اشراف داریم، آنگاه دچار روزمرگی می‌شویم که آفت مدیریت و فرماندهی است.

معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد کل ارتش با بیان اینکه اگر دچار روزمرگی در حوزه تربیت و آموزش شویم و به روز نشویم و نسبت به فناوری‌ها و تجهیزات روز تسلط نداشتیم، افزود: این زمان است که دچار روزمرگی و خواب حرفه‌ای می‌شویم و خواب حرفه‌ای بزرگترین آسیبی است که در حوزه تربیت و آموزش بر یک استاد و مربی غلبه پیدا می‌کند.

دریادار سیاری در پایان گفت: استاد و مربی باید هنگام مراجعه به هر کلاس به روز باشد، چون فناوری و علم در حال تغییر بوده و دانشجوی تحت آموزش نیز با روز گذشته متفاوت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج