Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با حضور سرزده در مراکز خدمات دهی آزاد راه زنجان – قزوین، نحوه خدمت رسانی به مردم را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با حضور سرزده در مراکز خدمات دهی آزاد راه زنجان – قزوین و بازدید این مجموعه، ضمن مشاهده نحوه ارائه خدمات رفاهی به مسافرین گفت: در این بازدید ایرادات و مشکلاتی در حوزه‌های بهداشت، خدمات رسانی و گرانی فروشی مشاهده شد که بلافاصله به مسئولین این مجموعه در جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافرین تذکراتی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارتقای ارائه خدمات مطلوب به مردم در این مرکز بایستی مورد توجه متولیان امر قرار گیرد، لذا در همین راستا نکات و تذکراتی به مسئولین راهداری داده شد که نواقص موجود را هر چه زودتر مرتفع نمایند تا احدی از مردم از این باب متضرر نگردد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان به دادستان شهرستان خرمدره نیز دستور داد به صورت مستمر ضمن سرکشی به این مراکز، از نحوه ارائه خدمات مطلوب به مسافرین بین راهی بازدید و نواقص را به مسئولین ذیربط تذکر دهد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس دادگستری زنجان قوه قضاییه اتوبان قزوین زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: پزشکان و موسسه‌های تشخیصی-درمانی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، کیلینیک‌ها و پاراکلینیک‌ها طرف قرارداد در هر شرایطی ملزم به ارائه خدمت با رعایت کامل تعهدات و پوشش بیمه‌ای به بیمه شدگان هستند.
محمدحسین صفاری افزود: در زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند و یا نسخه نویسی الکترونیک امکان پذیر نباشد، این مراکز موظفند نسخ را به شکل کاغذی ثبت و پذیرش، و به بیمه شدگان خدمات ارائه دهند.
مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: بیمه شدگان تخلف پزشکان و موسسه‌ها را در این خصوص را می‌توانند در سامانه شکایات سازمان بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند