Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:19:52 GMT

نیروی انتظامی برخورد با متخلفان اقتصادی را تشدید می کند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۱۱۵۶

نیروی انتظامی برخورد با متخلفان اقتصادی را تشدید می کند

اردبیل-ایرنا - فرمانده انتظامی خلخال گفت: جرایم اقتصادی در اولویت کاری این فرماندهی قرار گرفته و برخورد با متخلفان بازار در این شهرستان تشدید می شود.

سرهنگ سید هادی موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا در هفته جاری چهار واحد صنفی متخلف از سوی ماموران اداره اماکن فرماندهی انتظامی این شهرستان و پلمب شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: همچنین در تشدید فعالیت ها علیه قاچاق ، ماموران انتظامی این شهرستان 3 هزار و 400 قطعه جوجه یک روزه فاقد مجور دامپزشکی که از استان گیلان به این شهرستان بارگیری و در حال حمل بود توقیف کردند.
او اظهار کرد: همچنین ماموران انتظامی این شهرستان موفق به کشف 2 هزار کیلوگرم شکر احتکار شده در یکی از انبارهای فاقد شناسنامه و ثبت در سامانه ثبت انبارهای اداره صنعت ،معدن وتجارت این شهرستان شدند.
موسوی ادامه داد: این شهرستان عاری از هرگونه سرقت های سازمان یافته، بزرگ و مسلحانه بوده و همین امر موجب شده تا نام خلخال به عنوان یکی از شهرستانهای امن در کشور مطرح شود .
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
6018/7119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي خلخال جرايم اقتصادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است

دریافت 57 MB

عباس پوریانی در حاشیه بازدید از اراضی تصرف شده ساحلی در نوشهر با اظهار این که صیانت از عرصه‌های ملی و ساحلی وظیفه دستگاه‌های متولی است، افزود: برخی افراد بدون آن که سازه و مستحدثاتی در این عرصه‌ها داشته باشند، اقدام به تصرف می‌کنند در حالی متولیان امر نباید اجازه چنین کاری را دارد.

وی به متخلفان و متصرفان اراضی ملی و ساحلی هشدار کرد که برخورد دستگاه قضائی با آنان جدی و قاطع خواهد بود و همچنین کسانی که قصد تعرض به اراضی را دارند از قصد خود عدول کنند زیرا برخورد جدی با آنان به عمل خواهد آمد.

وی ساخت وساز در اراضی ملی را از دیگر مشکلات در استان مازندران بیان کرد و گفت: علی رغم آن که حکم تخریب و تخلیه برای این سازه‌ها صادر شده است ولی تاکنون برای اجرای حکم اقدام نشده است درحالی که عدم اجرای حکم سبب می‌شود که دیگر متخلفان متجری شوند و

کد خبر 6088281

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر