Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@16:31:49 GMT

چهره های مشهور ایرانی متولد 28 فروردین + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۱۴۶۲

به گزارش پارس نیوز، سالروز تولد هنرمندان یکی از روزهای مهم برای هوادارانشان است و اغلب این طرفداران درباره هنرمند محبوبشان اطلاعات کاملی دارند اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید سالروز تولد شما با کدام یک از چهره های مشهور ایرانی در یک روز است.

 

ما در این مطلب شما را با بیوگرافی کوتاهی از چهره های مشهور ایرانی که 28 فروردین متولد شدند ، آشنا میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهره های مشهور ایرانی متولد 28 فروردین هستند

ایرج قادری

ایرج قادی کارگردان ، فیلمنامه نویس و بازیگر سینمای ایران 28 فروردین 1313 در تهران متولد شد.

 

ایرج قادری کارگردان کشورمان در 28 فروردین متولد شد

ایرج قادری که یک فیلمساز پیش از انقلاب بود بعد از انقلاب با ساخت فیلم سینمایی تاراج حضور در این عرصه را ادامه داد . شبکه آخرین کار سینمایی ایرج قادری در سال 89 بود و این هنرمند کشورمان در 17 اردیبهشت 1391 در تهران بر اثر بیماری درگذشت.

حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 28 فروردین 1348 در آبادان متولد شد.

 

حمید فرخ نژاد بازیگر کشورمان در 28 فروردین متولد شد

در سال 1369 با بازی در فیلم در کوچه های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد. در سال 1378 بازی در فیلم عروس آتش که دومین فیلم کارنامه سینمایی اش بود درخشید.

رضا بدیعی

رضا بدیعی کارگردان ایرانی بود که به خاطر فعالیتش در تولید فیلم و سریال در هالیوود مشهور بود 28 فروردین 1309 در اراک متولد شد.

 

رضا بدیعی کارگردان کشورمان در 28 فروردین متولد شد

رضا بدیعی از اوائل دهه شصت میلادی به کارگردانی فیلم های تلویزیونی پرداخت و در طول شش دههٔ گذشته بیش از 430 قطعه فیلم تلویزیونی و چندین فیلم سینمایی ساخت و به وی لقب پدرخوانده تلویزیون آمریکا داده شده بود.

اقبال واحدی

اقبال واحدی مجری تلویزیون کشورمان 28 فروردین 1335 در کرمانشاه متولد شد.

 

اقبال واحدی مجری کشورمان در 28 فروردین متولد شد

اقبال واحدی با اجرای برنامه صبح بخیر ایران در بین مخاطبان تلویزیون شناخته میشود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تولد سینمای ایران انقلاب ساخت فیلم سینما و تلویزیون عشق بازی هالیوود فیلم سینمایی تلویزیون ایران ایرانی پارس متولد پارس نیوز س نیوز چهره های مشهور 28 فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم پرواسی که روز گذشته به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفته بود در اردبیل تشییع و در آرامستان قاسمیه به خاک سپرده شد.

این استاد هنرمند اردبیلی در سریال ها، فیلم های سینمایی، تله فیلم ها و آثار نمایشی مختلف با دستان هنرمندانه چهره های متنوعی را خلق کرده بود خاطراتی خوش از خود به جای گذاشت.

در این مراسم دوستان و شاگران مرحوم پرواسی حاضر شدند تا او را به منزل ابدی همراهی کرده و برای او علو درجات از خداوند متعال بخواهند.

دوستان و شاگردان مرحوم پرواسی معتقدند که این چهره هنری نمونه اخلاق و ادب و تواضع بوده و همواره سعی داشت تا وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهد.

این هنرمند اردبیلی که در آثار متعدد به عنوان چهره پرداز و گریمور حاضر شده بود در سال های اخیر با برگزاری دوره های آموزشی سعی کرد تا دانش آموزان زیادی را تربیت و تحویل جامعه هنری و سینمایی اردبیل دهد.

کد خبر 6096567

دیگر خبرها

  • بازیگر مشهور ترکیه مدرسه کودکی‌اش را با خاک یکسان کرد ؛ همیشه من را می‌زدند (+عکس)
  • چهره‌های مشهور ادبیات که مست عشق پارسا پیروزفر را دیدند | میرجلال‌الدین کزازی: از آغاز تا انجام، شادمان و خشنود بودم...| تصاویر
  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد
  • (تصاویر) بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران، مهمان «مست عشق»!
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران زمین مهمان "مست عشق" شدند (+تصاویر)
  • بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران زمین مهمان "مست عشق" شدند