Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حمید قربانی جم مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی در نشست کمیته پشتیبانی و خدمات بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما، با بیان اینکه این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های متعدد خراسان شمالی در سراسر کشور است ، گفت: برنامه ریزی منسجم همه دستگاه ها، یکی از مهم‌ترین ملزومات برای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره تولیدات مراکز استان هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید قربانی جم با اشاره به اینکه این جشنواره، زمینه‌ای برای وقوع اتفاقاتی خوشایند برای همه بخش‌های فرهنگیی ، اجتماعی و اقتصادی در استان است ، افزود: درآمدزایی ، تبادلات فرهنگی و هنری و معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌ای و گردشگری خراسان شمالی از دستاورد‌های این جشنواره است.

در ادامه این نشست اعضای کمیته پشتیبانی و خدمات بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود با هدف برگزاری هرچه بهتر این جشنواره پرداختند.

انتهای پیام / ب

برگزاری جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این جشنواره با شرکت ۴۲ گروه سرود کودک و نوجوان از استان قزوین و ۲۰ گروه هم از کلان شهر‌های کشور به کار خود پایان داد.

رتبه‌های اول تا چهارم این جشنواره متعلق به ۳ گروه دختران و ۴ گروه پسران از استان قزوین است.

 ۳ گروه از کلان شهر‌ها هم برگزیده این جشنواره شدند.

این جشنواره با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی با زبان هنر و با موضوعات حفظ اموال عمومی، صدق در کلام و رفتار، فرهنگ استفاده از دوچرخه، حفظ و گسترش فضای سبز، رعایت حق همسایه و تفکیک زباله از مبدا برگزار شد.

این جشنواره در دو گروه دختران و پسران استانی و کلان شهر‌ها به طور جداگانه داوری شد.

در پایان مراسم از خانواده‌های شهید علی جهانشاهی، حامد حدادی، مسعود کاظمی و ناصر انجرانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • هنرمند و بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه