Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان گفت: در راستای خدمات دهی استان کرمان به عنوان معین امداد رسانی استان خوزستان از محل در آمد موقوفات این شهرستان ،مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به سیل زدگان این استان اختصاص یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید صادق طباطبایی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان در گفتگو با راه آرمان گفت: در راستای خدمات دهی استان کرمان به عنوان معین امداد رسانی استان خوزستان از محل در آمد موقوفات این شهرستان ،مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به سیل زدگان این استان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حساسیت کمک رسانی به هموطنان گرفتار در سیل اخیر طی برگزاری نشستی با متولیان موقوفات شهرستان مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال از محل موقوفات متصرفی تحت نظراین اداره و مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال توسط متولیان موقوفات غیر متصرفی شهرستان به مناطق سیل زده خوزستان اختصاص یافت.

طباطبایی تصریح کرد: این مبلغ از محل درآمد۱۳ موقوفه متصرفی و ۵ موقوفه غیر متصرفی این شهرستان تأمین شده است.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان گفت: پرونده نگهداری ۶ سرویس طلای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال در شعبه بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی و اسناد گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط طلاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

میری گفت: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام، ۱۳ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال از جریمه دریافت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیرجان این تخلف را هنگام بازرسی از یک واحد طلا فروشی کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6100616

دیگر خبرها

  • وصول جریمه ۱۳ میلیاردی قاچاقچی طلا در سیرجان
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰هزار ‌میلیارد ریالی شیلاتی در خوزستان
  • قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
  • ۶۰۰ پرونده برای صیانت از موقوفات استان زنجان تشکیل شد 
  • اطلاعات ۳۳ درصد موقوفات در سامانه GIS ثبت شد
  • اطلاعات ۳۳ درصد موقوفات در سامانه جی آی اس ثبت شد
  • ۷۵۰۰ رقبه اوقاف زنجان در سامانه جی آی اس ثبت شد
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی