Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از اینکه مانینگ چینی، قضاوت بازی الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران را بر عهده گرفت، مشخص شد که حدس برانکو ایوانکوویچ برای رویارویی مجدد با این قاضی درست از آب در آمده است.

حکایت رویارویی برانکو ایوانکوویچ با ما نینگ، مانند داستان مار و پونه‌ای است که از همنشینی کنار یکدیگر لذت نمی‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران سرخپوشان ایرانی از "مانینگ" در مسابقه رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیشین خاطره خوشی ندارند. چرا که در ۲ صحنه مشکوک به آفساید پرسپولیس از حریف خود، کاشیما آنتلرز ژاپن عقب افتاد که در نهایت نتوانست نتیجه را به سود خود عوض کند و آخر این قصه نیز خوش نبود. چرا که پرسپولیسی‌ها در تهران کاپ قهرمانی را به نماینده کشور ژاپن واگذار کردند.

از نظر برانکو، قضاوت مانینگ در بازی رفت مطلوب نبود و این سرمربی پیش از بازی رفت مقابل الاهلی عربستان در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود از رویارویی با این داور چینی خاطره خوشی ندارد. با این حال مانینگ در بازی پرسپولیس مقابل همین نماینده عربستانی در ۲ فصل پیشین لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت خوبی که کرده بود منجر به برتری سرخ‌ها با نتیجه ۳ بر یک مقابل حریف شد.

پیشبینی می‌شود با توجه به اینکه ۲ بازی ابتدایی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا از داوری ضربه خوردند، در بازی برگشت مقابل الاهلی عربستان، قضاوت شبهه دار مانینگ مانند فینال فصل گذشته این رقابت‌ها تکرار نشود.

بیشتر بخوانید:

آغاز بلیت فروشی دیدار ذوب آهن اصفهان وپرسپولیس تهران از ساعت ۱۲ فردا

جلسات ادامه دار هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس

لیست بازیکنان پرسپولیس برای دیدار مقابل ذوب آهن مشخص شد

انتهای پیام/

رویارویی ما نینگ با برانکو ایوانکوویچ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت

آفتاب‌‌نیوز :

حیدر سلیمانی به قضاوت موعود بنیادی‌فر در بازی تیم‌های پرسپولیس و نساجی که با برتری دو بر یک شاگردان اوسمار همراه شد، اشاره کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین صحنه این دیدار به اخراج سروش رفیعی باز می‌گردد که این اخراج صحیح بود.

وی ادامه داد: در صحنه اول این بازیکن پرسپولیس با بی‌پروایی و به دلیل بی احتیاطی استوک خود را روی پای حریف گذاشت که کارت زرد درست بود، حتی اگر پا را کمی بالاتر می‌گذاشت داور می‌توانست او را به صورت مستقیم از زمین بازی اخراج کند. در صحنه دوم نیز رفیعی به خاطر جلوگیری از حمله موثر حریف مستحق کارت زرد بود و در مجموع اخراج او صحیح بود.

کارشناس داوری کشورمان در مورد صحنه‌ای که پرسپولیس به گل دوم و برتری خود دست یافت، گفت: در این صحنه بازیکنان نساجی اعتقاد داشتند قبل از این گل خطایی صورت گرفته که اینطور نبود و برخوردی که صورت گرفت در اثر یک جدال هوایی و طبیعی در جریان بازی بود.

سلیمانی در خصوص صحنه‌ای که توپ به دست مدافع نساجی خورد، تاکید کرد: عبدالکریم حسن در محوطه جریمه نساجی با سر توپ را زد که به دست مدافع نساجی برخورد کرد، اما به دلیل آنکه دست در امتداد بدن بود خطایی صورت نگرفته و بهترین تصمیم ادامه بازی بود که داور هم همین تصمیم را گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند