Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد خوانساری دبیر کارگروه طرح ترافیک خبرنگاری معاونت حمل و نقل شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شرایط ثبت نام این طرح در سال ۹۸ گفت: کلیه خبرنگاران متقاضی مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک باید با ورود به سامانه تهران اطلاعات درخواست شده را بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛ هر آنچه باید درباره طرح ترافیک ۹۸ بدانید

 دبیر کارگروه طرح ترافیک خبرنگاری معاونت حمل و نقل شهرداری تهران افزود: خبرنگارانی که سال پیش در این سامانه ثبت نام کرده اند و امسال هم متقاضی دریافت مجوز ورود به طرح ترافیک هستند، فقط باید معرفی نامه و بیمه خبرنگاری خود را ارسال کنند.

خوانساری در خصوص خبرنگارانی که بیمه نیستند، اظهار کرد: این دسته از افراد باید ۱۰ اثر که در ۶ ماهه اخیر به نام خودشان ثبت شده ارسال کنند.

وی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا هفتم اردیبهشت ۹۸ است؛ تاکید کرد: خودرویی که خبرنگاران قصد اخذ مجوز ورود به طرح ترافیک برای آن دارند، یا باید به نام خودشان و یا به نام همسرشان باشد، در غیر این صورت شامل دریافت سهمیه نمی‌شوند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از نحوه واگذاری طرح ترافیک خبرنگاران در سال ۹۸

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو (فیلم) با این روش باتری لپ تاپ رو زنده کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • (ویدئو) نحوه درست کردن برنج پف کرده در خیابان‌های هند
  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • نحوه طبخ و سرو سیری پای توسط یک آشپز مشهور خیابانی (فیلم)
  • نحوه درست کردن لیوان‌های سرامیکی + فیلم
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد