Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@23:15:41 GMT

اردوی راهیان‌نور ویژه خبرنگاران لرستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۲۷۵

اردوی راهیان‌نور ویژه خبرنگاران لرستان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا مریدی‌اصل، مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان، چهارشنبه، ۲۸ فروردین در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله اول اردوی راهیان نور ویژه خبرنگاران لرستان خبر داد و اظهارکرد: نظر به درخواست‌های مکرر اصحاب رسانه جهت اردوی راهیان نور مرحله اول اعزام کاروان راهیان نور ویژه غرب کشور انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با ذکر این مطلب که مرحله اول این اردو مختص آقایان خواهد بود، خاطرنشان کرد: اعزام خبرنگاران لرستان به اردوی راهیان‌نور در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت انجام خواهد شد.
مریدی‌اصل در خصوص نحوه ثبت‌نام خبرنگاران گفت: برادران خبرنگاری که تمایل به شرکت در این اردو دارند مشخصات به همراه شماره تماس خود را به آیدی @seokar_modir ارسال نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی اردوی راهیان نور بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی

ویژه‌برنامه «میر عشق» به مناسبت زادروز میرعلیرضا میرعلینقی مورخ، پژوهشگر، روزنامه‌نگار، تحلیلگر و منتقد موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ویژه‌برنامه «میر عشق» به مناسبت زادروز میرعلیرضا میرعلینقی مورخ، پژوهشگر، روزنامه‌نگار، تحلیلگر و منتقد موسیقی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

سخنرانی، پخش فیلم و اجرای موسیقی بخش‌های مختلف این برنامه است که با حضور استادان، پیشکسوتان و هنرمندان عرصه موسیقی برگزار می‌شود.

میرعلیرضا میرعلینقی (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۴۵ در تهران) سنتور را نزد مجید کیانی و پیانو را نزد امانوئل ملیک‌اصلانیان و فخری ملک‌پور فرا گرفت و نزد حسینعلی ملاح شیوه‌های نوشتن و نسخه‌شناسی موسیقی را آموخت.

وی یکی از نخستین روزنامه‌نگاران حرفه‌ای حوزه موسیقی به شمار می‌رود که از سال ۱۳۶۵ فعالیت مطبوعاتی دارد و در ده‌ها نشریه به تحلیل رخدادهای موسیقی و نگارش مقالات مشغول است.

مقدمه «ردیف موسیقی ایران برای پیانو» اثر استاد جواد معروفی، موسیقی‌نامه وزیری، کتاب‌شناسی موسیقی ایران، خاطراتی از رفتگان موسیقی، خاطرات جواد بدیع‌زاده و خاطرات هنری میلاد کیایی برخی آثار مکتوب میرعلینقی است.

علاقمندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • مرحله دوم آزمون وکلای دادگستری برگزار شد
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی