Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@05:22:17 GMT

پنج پروژه عمراني در شهر شاهو در حال اجراست

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۳۱۰

پنج پروژه عمراني در شهر شاهو در حال اجراست

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- سرپرست فرمانداري شهرستان روانسر گفت: پنج پروژه عمراني با اعتبار 43 ميليارد و 720 ميليون ريال در شهر شاهو در حال اجراست.

به گزارش ايرنا، سعدي مصطفي زاده روز چهارشنبه در جلسه شوراي اداري بخش شاهو افزود: اين طرح ها شامل مخزن 2 هزار متر مکعبي، مرکز خدمات جامع سلامت شهري و روستايي، احداث بوستان و مرمت و بازسازي معابر از محل اعتبارات دولتي و ساخت يک مدرسه سه کلاسه با کمک هاي خيرين مدرسه ساز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي استقرار ادارات در شهر شاهو را يکي از دغدغه ها و خواسته هاي اصلي مردم دانست و تصريح کرد: براي کاهش نارضايتي هاي اجتماعي و ارائه خدمات بهتر و بيشتر، بايد ادارت و نهادهايي که بيشترين حجم کاري را دارند در اين شهر مستقر شوند.
سرپرست فرمانداري روانسر ادامه داد: بايد اين اطمينان و باور در مردم تقويت شود که مديران، براي خدمتگزاري بيشتر همت خود را بکار بسته اند.
مصطفي زاده اضافه کرد: هيچ کاري در جمهوري اسلامي بالاتر از خدمت و رسيدگي به مسائل و مشکلات مردم نيست و بايد همه مديران بيش از گذشته در اين زمينه اقدام کنند.
سرپرست فرمانداري روانسر اظهار کرد: آسيب هاي اجتماعي در شهر شاهو رو به افزايش است و بايد نگاه ويژه اي به اين شهر داشته باشيم.
شهر شاهو از توابع شهرستان روانسر، در سال 1387 و پس از تجميع روستاهاي قشلاق و منصورآقايي به عنوان شهر شناخته شد و شهرداري اين شهر نيز در سال 1388 تاسيس شد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعيت در 60 کيلومتري شمال غربي کرمانشاه واقع شده است.
7455/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان با حضور مدیرکل راهداری استان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده است.

وی گفت: با حمایت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

کد خبر 6097821

دیگر خبرها

  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد