Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:31:20 GMT

تلاش برای بازگشایی تونل اربعین ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۴۱۶

تلاش برای بازگشایی تونل اربعین ادامه دارد

ایلام - ایرنا - فرمانده پلیس راه ایلام از تلاش راهداران استان برای تسریع در بازگشایی تونل اربعین خبر داد و گفت: این مسیر به زودی بازگشایی می شود.

سرهنگ رضا همتی زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان بارش های سیلابی اخیر در استان مسیر ارتباطی ایلام - اسلام ‌آباد به علت ریزش در دهانه ورودی تونل اربعین(از سمت استان کرمانشاه) مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تردد در این محور همچنان ناممکن است، افزود: مسیر جایگزین برای تردد در این محور جاده قدیم ایلام، قلاجه به اسلام آباد است.
رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: با تلاش گروه های راهداری استان به زودی این مسیر بازگشایی و تردد برقرار خواهد شد.
همتی زاده با اشاره به دیگر محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: محور دره شهر به پل دختر نیز که به علت تخریب راه و پل خسارت دیده است همچنان مسدود است.
وی از مسدود شدن جاده کمربندی شهرستان دهلران نیز خبر داد و اضافه کرد: مسیر جاده بولی از توابع بخش چوار تعدادی از تیرهای چراغ برق آسیب دیده و از محل نصب خود کج شده اند که هر لحظه امکان سقوط آنها وجود دارد.
به گزارش ایرنا، در جریان سیلاب نیمه نخست فروردین ماه جاری بارش های تند سیلابی موجب خرابی و آسیب دیدن بخش زیادی از راه های اصلی و فرعی استان ایلام شد.
در پی بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب‌ها 810 کیلومتر از راه‌های استان دچار خساراتی از قبیل نشست‌های موضعی، رانش، آب بردگی و آسیب‌های جسم راه شد که 27 دستگاه پل تخریب و به 750 دستگاه پل آسیب‌های جدی واردشد که میزان خسارت اولیه بالغ بر یک هزار میلیارد ریال برآورد شده است.
7172/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه انسداد مسير به سازي جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان راهداری اعلام کرد با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.

انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می‌گیرد.

رانندگان می‌توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

کد خبر 6090703 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟