Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:11:36 GMT

انتقال پادگان ارتش قطعی است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۴۸۵

انتقال پادگان ارتش قطعی است


فرمانده تیپ 40 هجومی نزاجا گفت: با رایزنی‌های انجام شده و با نظر کارشناسی انتقال پادگان تیپ 40 از میدان ارتش به خارج از شهر قطعی است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محمود سلیمانیان در نشست با خبرنگاران در آستانه روز ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار سپاه و یسیج خالق حماسه‌های جاوید در کشور بوده و در حوادث متعدد حقانیت و حسن عمل خود را نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تبریک فرارسیدن روز ارتش یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: ارتش در 8 سال دفاع مقدس در مقابل تمام توطئه‌های ضدانقلاب با قامتی افراشته ایستاده و دوشادوش سپاه در تمام مرزهای شمالغرب، غرب و جنوب ایثار و فداکاری‌های ماندگار خلق کرده است.
فرمانده تیپ 40 هجومی نزاجا از تقدیم 50 هزار شهید، 250 هزار جانباز و 26 هزار آزاده سرافراز ارتش به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دستاوردهای ارتش بعد از انقلاب و سازماندهی نیروهای نزاجا شگفتی‌آفرین بوده و امروز نیز ارتش در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسان مردم است به طوری که در سیل اخیر ارتش با تمام امکانات و تجهیزات خود به کمک آسیب‌دیدگان شتافته است.
سلیمانیان با بیان اینکه قبل از انقلاب بیش از 30 هزار مستشار نظامی در ایران تمام مسایل امنیتی و سیاسی ما را مدیریت می‌کردند، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز ارتش در عرصه‌های مختلف نظامی، تسلیحاتی و ... به خودکفایی رسیده به طوری که با ساخت جنگنده‌های آذرخش و صاعقه، ناوشکن جماران و طراحی و ساخت تانک‌های ذوالفقار یک و سه، اسلحه‌های تک تیرانداز شاهر و باهر و ... توانسته در ردیف قدرتمندترین ارتش‌های جهان قرار گیرد.

وی ادامه داد: ارتش خود را از مردم و برای مردم می‌داند این امر را در زلزله سرپل ذهاب و سیل اخیر به خوبی نشان داد به گونه‌ای که در جریان زلزله سرپل ذهاب 700 سورت پروازی ارتش توانستند مجروحان، بیماران و جانباختگان این حادثه را انتقال دهند تا مددرسان این حادثه غمبار باشند.
فرمانده تیپ 40 هجومی نزاجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرکت سخیف ترامپ در قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های ترورستی به عنوان یک اقدام خباثت‌بار تصریح کرد: این حرمت قطعا حیات نیروهای نظامی آمریکا را در منطقه خلیج فارس و دریای عمان به مخاطره می‌اندازد.

سلیمانیان اظهار کرد: تمام نقشه‌های آمریکا و اقدامات جنگ‌طلبانه وی در منطقه با شکست مواجه شده و ترامپ با هدف توجیه این شکست‌های پی در گی درصدد فرافکنی است.
وی گفت: همین ناکامی سبب شده تا ترامپ دیوانه‌وار با قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی خوش‌رقصی خود را به رژیم صهیونیستی و مزدوران منطقه‌ای نشان دهد تا حیات خلوتی برای آنها به وجود آورد.
فرمانده تیپ 40 هجومی نزاجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصمیم ارتش برای انتقال پادگان به خارج از شهر یادآور شد: براساس رایزنی‌های انجام شده با کارشناسان و بررسی‌های انجام شده با صدور مجوز رسمی از نزاجا تلاش خواهیم کرد تا عملیات انتقال پادگان انجام شود.
سلیمانیان به برگزاری مراسم روز ارتش در اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: در این روز تیپ 40 ارتش با تمام تجهیزات و امکانات مراسم رژه برگزار خواهد کرد.
وی ادامه داد: ما از مردم فهیم و شهیدپرور اردبیل برای حضور در این رژه که از ساعت 8:30 صبح در محل میدان ارتش برگزار خواهد شد دعوت می‌کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ارتش جمهوری اسلامی ایران سیل گروه های تروریستی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترامپ 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم

به گزارش قدس آنلاین، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که حمله پهپادی سنگینی به رژیم صهیونیستی انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف ان و در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و ترور یکی از رزمندگان، مقاومت اسلامی در ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ در حمله هوایی گسترده با پهپادهای انتحاری مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر فرماندهی یگان ایگوز ۶۲۱ را در پادگان شراگا در شمال شهر اشغالی عکا هدف قرار دادند و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از رهگیری ۳ هدف هوایی در آسمان نهاریا و عکا خبر داد.

پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاهی نظامی در یکی از شهرک‌های ساحلی در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

این منابع تاکید کردند که پهپادها دقیقاً به هدف اصابت کردند.

به دنبال این حمله دود غلیظی در شمال حیفا مشاهده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تبدیل دانشگاه‌های آمریکا به پادگان
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل | تمام فیلم‌های ما را بازبینی و بخشی‌هایی از آن‌ را حذف کردند! | ویدئو