Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:38:09 GMT

همایش ویکی‌پدیا، دانشنامه‌ای برای همه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۵۴۴

همایش ویکی‌پدیا، دانشنامه‌ای برای همه برگزار می‌شود

کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی امیرکبیر (کهربا) دانشگاه صنعتی امیرکبیر چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۸ میزبان همایش "ویکی‌پدیا: دانشنامه‌ای برای همه!" خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در این همایش ضمن معرفی و آشنایی با ویکی‌پدیا درباره انگیزه‌های مشارکت در این دانشنامه و چگونگی آن صحبت خواهد شد و تلاش می‌شود تا مخاطب درک درستی از دانشنامه و وضعیت آن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به برگزاری این همایش در محیط دانشگاهی، نقد و بررسی علمی ویکی‌پدیا توسط متخصصان و صاحب‌نظران به نیت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در نظر گرفته خواهد شد.

از دیگر اهداف این همایش می‌توان به ترویج ویکی‌نویسی و تبیین جایگاه ویکی‌پدیای فارسی در بین دانشجویان اشاره کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام رایگان در این رویداد به آدرس اینترنتی https://evnd.co/gg2Uz مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه اميركبير ویکی پدیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش ملی بهره‌وری ایران ۱۴۰۳، روز سه‌شنبه اول خرداد همزمان با روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف برگزار خواهد شد.

امسال این همایش با شعار «ایران قوی، ایران بهره‌ور» و با حضور جمعی از مقام‌های دولتی، اساتید، متخصصان و صاحبنظران حوزه بهره‌وری برگزار خواهد شد.

در حاشیه این همایش، نخستین نمایشگاه تخصصی «ایران بهره‌ور» در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت و اول خرداد در تالار وحدت برگزار خواهد شد. محورهای این نمایشگاه «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «آب و محیط زیست»، «راه و شهرسازی»، «صنعت و معدن»، «انرژی»، «کشاورزی» و «خدمات» است.

لازم به ذکر است؛ تأثیر بهره‌وری در جهش تولید با مشارکت مردم، بهره‌وری در برنامه پنج‌ساله هفتم کشور و توسعه جریان نوآوری بهره‌ور از محورهای این همایش یک روز است.

کد خبر 6097307

دیگر خبرها

  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • گردآوری دانشنامه شیراز در هفت جلد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند