Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@15:51:43 GMT

باید استارت آپ‌ها به معنای واقعی دیده شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۸۰۹

باید استارت آپ‌ها به معنای واقعی دیده شوند

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباس رضایی در دیدار با رئیس و اعضای اتاق بازرگانی استان اظهار کرد: ذات اقتصاد ترسو بودن است و همین امر سبب می شود که سرمایه گذاران در بحث تولید و اشتغال ریسک کمتری داشته باشند که با توجه به شرایط کنونی لازم است ورود جدی تری صورت گیرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه برای اقتصاد باید الگوی مناسبی وجود داشته باشد، افزود: بایستی الگو براساس موازین و واقعیت ها پیاده و اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس رضایی افزود: اقتصاد دستوری نیست و باید در نظر داشته باشیم که اقتصاد سیاسی و سیاست اقتصادی دو مقوله ای هستند که باید از هم تفکیک و مدیریت شوند.

استاندار اصفهان وظیفه استانداری را سیاستگذاری، هماهنگی، نظارت و برنامه ریزی خواند و افزود: باید از ظرفیت اتاق بازرگانی و بخش خصوصی برای رفع مشکلات بخش تولید استفاده شود .

وی با بیان اینکه نباید تنها به برگزاری جلسات اکتفا نمود، افزود: باید در هر جلسه مسائل و مشکلات تولید و اشتغال احصا شود تا با حضور مدیرکل مربوطه، پیشنهادات لازم ارائه گردد تا بتوانیم در راستای کاهش نرخ بیکاری و افزایش تولید در استان قدم برداریم.

عباس رضایی با تاکید بر اینکه باید با هماهنگی، هم افزایی و همدلی مسائل به پیش رود، افزود: باید مرحله به مرحله مسائل و مشکلات احصا گردد چرا که برخی از مسائل پیچیدگی های خاص خود را دارد و باید برای رفع این مشکلات همکاری لازم در بخش های مختلف صورت گیرد.

مدیر ارشد استان همچنین بر لزوم ایجاد تفکر واگذاری امور به بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: باید استارت آپ ها به معنای واقعی دیده شوند و ظرفیت های شرکت های دانش بنیان نیز جدی گرفته شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان اقتصاد بخش خصوصی سرمایه گذاران مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان فیروزکوه با حضور در شهرک صنعتی قدیم این شهرستان، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان مستقر در این شهرک را بررسی کردند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند