Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@14:45:34 GMT

خسارت سیل به ۸۸۷۸ واحد صنفی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۸۳۷

خسارت سیل به ۸۸۷۸ واحد صنفی

رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت از آسیب به ۸ هزار و ۸۷۸ واحد صنفی در جریان سیل در ۷ استان کشور خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، پیمان زندی بالاترین آمار واحد های صنفی آسیب دیده را با ۴ هزار و ۳۳۵ واحد مربوط به لرستان اعلام کرد و گفت: همچنین ۶۰۰ واحد قالیبافی نیز در این استان آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بالاترین آمار آسیب به واحدهای قالیبافی مربوط به استان گلستان با ۱۰ هزار واحد است و در حوزه صنف نیز ۲ هزار و ۱۰۰ واحد در این استان آسیب دیده است.

نماینده وزارت صنعت، معدن وتجارت در ستاد بحران کشور، تعداد واحدهای صنفی آسیب دیده در ایلام را نیز یکهزار و ۴۵۰ واحد اعلام کرد و گفت: بیشترین آسیب به واحد های قالیبافی پس از گلستان و لرستان به واحدهای ایلام وارد شده که تعداد آن به ۲۰۰ واحد می رسد.

زندی همچنین آمار واحد های صنفی آسیب دیده در استان های مازندران، فارس، کرمانشاه و چهارمحال بختیاری را نیز به ترتیب ۷۳۶، ۱۵۰، ۱۰۰ و ۷ واحد اعلام کرد.

به گفته رییس مرکزامور اصناف و بازرگانان آمار واحدهای صنفی و قالیبافی آسیب دیده در جریان سیل خوزستان نیز پس از جمع بندی اعلام می شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خسارت سیل خسارت سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حضور ساکنان خسارت دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت

دریافت 24 MB

تصویربردار: میلاد تلاوتی

کد خبر 6095112

دیگر خبرها

  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • تصاویری از حضور ساکنان خسارت دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت