Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار عابدین خرم افزود: در موضوع سیل حضور همه ملت در کمک به هم‌وطنان خود، جلوه ویژه‌ای از همدری و همدلی مردم و مسئولان را به نمایش گذاشت. با این حال، رسانه‌های امپراطوری از پخش حرکت عظیم مردم جلوگیری می‌کنند.

وی در مورد امدادرسانی به سیل‌زدگان گفت: در چهار استان سیل زده فرزندان آذربایجان شرقی در حال امدادرسانی به هم‌طنان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۵۰ نفر به مدت ۲۵ روز در این استانها مستقر هستند و کمک‌رسانی می‌کنند. بیش از سه میلیارد تومان اعتبار توسط مردم جمع‌آوری و در بین سیل زدگان پخش شده است.

سردار خرم ادامه داد: لایروبی وسیع، کارهای جهادی و رسیدگی به نیازهای اصلی مردم توسط گروه‌های جهادی نمایش‌های زیبایی را خلق کرده بودند. مردم مناطق سیل‌زده می‌گفتند اگر امکانات استان‌های آذری نمی‌رسید، ما هنوز زیر گِل بودیم. استان آذربایجان شرقی در کمک‌رسانی جزو اولین استان ها بود و خدا را شاکر هستیم که مردم اینگونه به هم‌وطنان خود کمک می‌کنند.

وی درباره امضای تفاهم‌نامه احداث ۱۸۰۰ واحد مسکونی مابین سپاه عاشورا، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره‌کل بهزیستی استان گفت: هر چهار نهادی که امروز عنوان مربع خدمت‌گذاری در کشور را تشکیل داده‌اند، عزم‌شان را برای خدمت‌گذاری به مناطق محروم جزم کردند. ما در گذشته هم تجارب موفق همکاری داریم. هر وقت این چهار نهاد به عنوان نهاد انقلابی کنار هم بودند، خوشحالی و خرسندی محرومین را در پی داشته است.

سردار خرم خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با سرعت، دقت جدیت و ملاحظات فنی این مساکن را درست خواهیم کرد، این طرح در سال ۹۸ به اتمام رسیده و تحویل مددجویان، محرومان و مددجویان عزیز داده خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه