Web Analytics Made Easy - Statcounter

قره خانی با بیان اینکه از سرمایه ملی تاسیسات نفتی در برابر سیل خوزستان به خوبی صیانت شده است، گفت: برای محافظت از تاسیسات نفتی در خوزستان ۱۶۰هزار بشکه نفت کاهش تولید داشته ایم

«اسدالله قره خانی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد وضعیت چاههای نفت استان خوزستان در حادثه سیل های اخیر گفت: بخشی از چاههای نفت ما در منطقه هورالعظیم، دشت آزادگان و دارخوین است که در این دشت ها نیز آب گیری با توجه به سیل های اخیر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزارت نفت با توجه به سیل های استان خوزستان می توانست برای حفاظت از تاسیسات نفتی و چاههای نفت دو اقدام را انجام دهد که  یکی از این اقدامات این بود که یکی اجازه ندهند آب در قسمت های هور و اطراف آنجا جمع شود و آب را به سمت شهرها و روستاها شیفت دهند که  منطقه هور مصون بماند.

 

وی ادامه داد: اقدام دیگری که می توانستند انجام دهند این بود که اطراف این چاهها  موانعی ایجاد کنند که دراین تاسیسات آب نیاید ولی اگر در اطراف شان اگر موضوع اتفاق بیفتد ایرادی ندارد که از طریق قایقها و کوپتر رفت وآمد  کنند تا اینکه روستاها و شهرها درامان بماند.

 

قره خانی بیانکرد: وزارت نفت راه دوم را انتخاب کرد چراکه اصل و مبنا مردم هستند و باید مخاطرات مردم کاهش یابد و این راه را ترجیح دادند  تا جایی که دربرخی جاها تولید نفت را کاهش دادند  و نزدیک به 160 الی 170 هزار بشکه کاهش تولید داشتیم.

 

وی خاطر نشان کرد: پنج حوضچه ای که در هورالعظیم بوده است کاملا آبگیری شده است و مشکلی ازاین لحاظ نیست و ازسرمایه ملی تاسیسات نفتی نیز صیانت شده است./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل کمک به سیل زدگان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن خبرگزاری شبستان خسارت سیل مسابقات بین المللی قرآن مجلس سپاه پاسداران خبرگزاری نفت خوزستان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شرکت آبفای تفت، " فرامرز شاکری شمسی" یکشنبه شب میزان بارش این شهرستان در چند روز گذشته را بیش از ۵۰ میلیمتر عنوان کرد و افزود: جاری شدن سیلاب باعث خسارت به جاده ها، تاسیسات و ابنیه در شهرستان تفت شد.

وی ادامه داد: همچنین با ورود سیلاب به شبکه‌های فاضلاب و تصفیه خانه‌های تفت و اسلامیه باعث ایجاد حوادث و خسارات زیادی به این مجموعه ها شد.

شاکری شمسی با اشاره به پایداری تامین و توزیع آب شرب در طول بارندگی های اخیر تصریح کرد: با همت پرسنل این امور در رفع سریع اتفاقات خللی در خدمت رسانی به مشترکان و شهروندان ایجاد نشده است.

دیگر خبرها

  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • صادرات نفت عراق کاهش یافت
  • رشد تقاضای جهانی برای بنزین نصف می‌شود
  • چه مواد غذایی از آسیب های آلودگی هوا محافظت می‌کند
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • واردات نفت خام آسیا در ماه آوریل کاهش یافت
  • احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟