Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این این پیکارها در رده سنی زیر 17 سال به ترتیب عرفانی باقری، محمد سعید فضایلی زاده و طاها افزونی هر سه از یزد اول تا سوم شدند.
همچنین در رده سنی زیر 19 سال مصطفی قربانی و عباسعلی بهجتی از اردکان و عدنان زارع از یزد به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.
مسابقات بدمینتون رنکینگ جوانان کشور از سوم اردیبهشت ماه سال 98 به مدت سه روز با حضور نفرهای برتر استان ها در شهر کرمان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، دبیر هیات بدمینتون یزد، آمار ورزشکاران این رشته را که به‌ صورت تفریحی در استان فعالیت می‌کنند حدود 2 هزار نفر ذکر کرد و یادآور شد: حدود 500 نفر نیز طبق مقررات زیر پوشش بیمه ورزشی قرار دارند.
علی صبور، مهم‌ترین مشکل را کمبود بودجه برای اعزام تیم‌ها، میزبانی مسابقات و برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی ذکر کرد و همکاری خیران و حامیان مالی را در این ارتباط خواستار شد.
صبور به اهمت فعالیت‌های فرهنگی و نظارت بیشتر بر انجام برنامه‌های زیرپوشش به‌ عنوان اولویت‌ها اشاره کرد .
استان یزد با یک‌ میلیون و 138 هزار نفر جمعیت بر اساس سرشماری سال 1395 ، 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 دوره های آموزشی فعالیت های فرهنگی یزد مسابقات بدمینتون 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اینکه سازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال مطلبی را روی خروجی سایت قرار داد و به شدت نسبت به اینکه مسابقه پایانی این تیم در فصل جاری مقابل پیکان بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اعتراض کرد.

آن‌ها تاکید دارند اگر استقلال در هفته پایانی پیکارهای لیگ برتر قهرمان شود، حق مسلم هوادارانش است که در جشن حضور داشته باشند. البته این خبر خیلی زود از روی خروجی کانال باشگاه استقلال حذف شد و بحث‌های بسیار زیادی را نیز بر سر زبان‌ها انداخت.

از قرار معلوم استقلالی‌ها همچنان به طور جدی اعتراض خودشان را دارند و قضیه را پیگیری هم می‌کنند اما دلیل حذف خبر مذکور آن بود که از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به آن‌ها گفتند وقتی قضیه را در قالب یک نامه اداری خصوصی مطرح کرده‌اند، دلیلی برای رسانه‌ای کردن آن وجود ندارد و اگر این مطلب روی خروجی کانال باقی بماند، به چشم بیانیه نگریسته خواهد شد و فدراسیون بر اساس قانون استقلال را ۲ میلیارد تومان جریمه می‌کند.

کد خبر 848161 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!