Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:47:04 GMT

هیئت‌های بسکتبال شهرستان‌های اصفهان توسعه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۱۴۰

هیئت‌های بسکتبال شهرستان‌های اصفهان توسعه می‌یابد

جواد داوری در گفتگو با خبرنگار مهر، پیرامون فعالیت‌های هیئت بسکتبال استان اصفهان در سال ۹۷ اظهار داشت: خوشبختانه سال ۹۷ از لحاظ کمیت بازی‌ها سال بسیار پر باری برای اصفهان بود و از لحاظ کیفیت نیز سعی کردیم ایرادات سال‌های قبل را شناخته و آنها را برطرف کنیم که نتایج کسب شده آغاز سیر صعودی بسکتبال استان اصفهان را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همانطور که پیش از این نیز گفته‌ایم، این جایگاه در شأن استان اصفهان نیست و این استان باید جایگاه خیلی بهتری در بسکتبال داشته باشد، امیدواریم در سال آینده با انگیزه بیشتری این مسیر را ادامه بدهیم و با ورود تیم‌های ذوب‌آهن و نامی‌نو به بخش بانوان سوپر لیگ، وضعیت استان اصفهان بهتر و بهتر شود و بتوانیم برای تیم‌های ملی به ویژه در بخش تیم‌های پایه مؤثر باشیم.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان درباره رویکرد این هیئت در سال ۹۸ بیان داشت: یکی از ملاک‌های ما برای سنجش خود، آمایش ورزش بسکتبال است و باید تلاش کنیم تا این ورزش به صورت یک ورزش همگانی در بیاید و از این رو در نظر داریم در سال ۹۸ بر روی توسعه هیئات شهرستان‌ها تمرکز کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در زمینه قهرمانی با توجه به اینکه جامعه بسکتبال ایران به این نتیجه رسیده که بسکتبال استان اصفهان نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد، می‌طلبد که ما نیز تکاپو و حرکت خود را افزایش دهیم و تلاش می‌کنیم فینالیست‌ها بیشتری در بخش‌های قهرمانی داشته باشیم.

داوری پیرامون برنامه‌های هیئت بسکتبال برای رده‌های پایه و استعدادیابی‌ها توضیح داد: برای بحث استعدادیابی‌ها برنامه‌های ما تمرکز بر روی جشنواره‌های ورزشی و نیز تداوم مسابقات است و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم تا در هیچ فصلی سالن بسکتبال ما خالی نباشد، همچنین تعاملات بسیار خوبی با اداره آموزش و پرورش داریم و باور قلبی ما این است که آموزش و پرورش مهمترین پایگاه استعدادیابی ورزشی است و در سال آینده شروع قوی‌تری در این زمینه خواهیم داشت.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی بسکتبال استان اصفهان افزود: امیدوارم که مشکلات زیرساختی استان اصفهان از بالادست و وزارتخانه برطرف شود و با صحبت‌هایی که انجام شده قرار است یک سالن دیگری برای رشته بسکتبال تأمین کنیم که امیدوارم این کار در سال آینده انجام شود.

کد خبر 4593373

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال جواد داوری ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری فناکمال حمنی، که در راس یک هیئت تجاری برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو به تهران سفر کرده است در حاشیه بازدید از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری (IHIT) گفت: تمام قسمت‌ها برای من جذاب بود ولی قسمت تجهیزات پزشکی بیشتر توجه من را به خود جلب کرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر سطح بالای فناوری ، صمیمیت و خلوصی که در ایرانی‌ها دیدیم؛ عزم ما را بیش از پیش برای توسعه همکاری‌ها با ایران جزم کرد. به گفته او، امروز نمایندگان الجزایر شاهد آمادگی ایرانی‌ها برای انتقال فناوری به تمام نقاط جهان بودند و از این میزان امادگی ایرانیان بسیار حیرت زده شدند.

 

وی ضمن اعلام خرسندی از بازدید دستاورد‌های ایرانی گفت: اقتصاد ایران بسیار پیشرفته است؛ بطور مثال شتابدهنده خطی پزشکی امید. تاکنون فناوری ساخت این دستگاه در انحصار آمریکا، انگلیس و چین بوده است و ایران چهارمین کشور در جهان است که توانسته است این فناوی دقیق، پیچیده و حساس را بومی سازی کند.

وی اضافه کرد: به گفته مسئولین هزینه خرید این دستگاه از خارج از کشور حدود یک و نیم میلیون دلار ارز از کشور خارج می‌کرد که اکنون با یک سوم این قیمت، این دستگاه در اصفهان ساخته شده است و این امر نشاندهنده قدرت ایرانی است.

دیگر خبرها

  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است