Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@23:32:05 GMT

یک واحد تولید زغال غیرمجاز و آلاینده شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۳۶۸

یک واحد تولید زغال غیرمجاز و آلاینده شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شیدا اکار در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر فعالیت یک واحد آلاینده در محدوده سه راه آدران، کارشناسان این اداره بلافاصله به محل مذکور اقدام کردند که منجر به شناسایی کارگاه تولید زغال غیرمجاز گردید.

وی با بیان اینکه این کارگاه بدون اتخاذ تمهیدات زیست محیطی در این محل فعال بوده است ، افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته و ارائه اخطاریه شفاهی در خصوص غیرمجاز و آلاینده بودن فعالیت به متصدی واحد، طی صورتجلسه تنظیمی در محل مقرر گردید مسئول کارگاه  نسبت به جمع آوری و تعطیلی آن در اسرع وقت اقدام نماید و در صورت ادامه فعالیت و عدم توجه به اخطاریه ابلاغ شده، متصدی واحد به مراجع قضایی جهت برخورد قانونی، معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکار در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان و روستاییان ساکن شهرستان می توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت آلاینده محیط زیست موضوع را از طریق سامانه 1540 و یا سامانه پیامکی 50004044 و همچنین شماره تلفن 56751761 به اطلاع این اداره رسانده تا پیگیری های لازم از سوی کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست صورت پذیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حفاظت محیط زیست زیست محیطی شماره تلفن محیط زیست برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر دبستان استثنایی نوید سعادت شهر گفت: در پی وزش باد چند جوجه جغد از لانه هایشان به بیرون پرتاب شده بودند.

خانم شجاعی افزود: در تماس تلفنی با اداره محیط زیست، نیرو‌های محیط زیست به همراه یکی از تیمارگران این اداره به مدرسه آمدند و جوجه ها را به لانه هایشان بازگرداند.

در دبستان استثتایی نوید، درختان کهنسال کاج با ارتفاع بیش از ۱۵ وجود دارد که جمعی از پرندگان به علت بلند بودن این درختان آشیانه خود را بر روی این درختان ساخته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی