Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- حمید رضا الوند گفت: نخستین کمک بهزیستی همدان برای یاری و مدد سیل زدگان لرستان ارسال شد و برنامه ریزی برای ارسال دومین کمک بهزیستی همدان را هم در دستور کار داریم.

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا الوند مدیر کل بهزیستی همدان اظهار کرد: نخستین حمایت بهزستی همدان را در قالب گروه های  فوریتی بهزیستی که شامل کارشناسان طرح محب و اورژانس اجتماعی است به لرستان اعزام کردیم و این گروه های حمایت روانی و اجتماعی تا فراهم شدن شرایط پایدار و ارائه خدمات روان شاختی و مداخله ای در مناطق سیل زده (شهرستان چگنی) حضور  خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارسال نخستین محموله کمک های بهزیستی همدان برای یاری و مدد هموطنان سیل زده کشور در لرستان، افزود: کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک استان همدان هم با همکاری کانون متناظر لرستان مهد کودک سیار بر پا خواهد کرد تا با خدمات آموزشی مراقبتی به ارتقای سطح روحی روانی کودکان  منطقه سیل زده لرستان کمک کند.

وی بیان کرد: نخستین محموله کمک های ارسالی برای هموطنان سیل زده لرستانی شامل  پتو، پوشاک، مواد غذایی، مواد بهداشتی و غیره به لرستان ارسال شده است و همچنین با توجه به مشخص شدن نیاز  هموطنان سیل زده لرستانی؛ ارسال دومین حمایت و کمک  بهزیستی استان شامل وسایل توانبخشی  برنامه ریزی شده  است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ارسال کمک بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دومین رویداد « اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت » در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان با هدف فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، همزمان با روز جوانی جمعیت در ۳۰ اردیبهشت ماه امسال در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی فراهم شده که مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir و یا با مراجعه به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این رویداد شرکت کنند.

با شناسایی ظرفیت‌ها در استان و شهرستان این رویداد بومی‌سازی و با استفاده از ظرفیت کنشگران و دغدغه‌مندان از جمله اصحاب رسانه اهداف و شناسایی ظرفیت‌های مردمی محقق شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به سایت ستاد جمعیت ارسال کنند و ۳۰ اردیبهشت اختتامیه رویداد برگزار می‌شود.

برداشتن موانع ازدواج از راه‌های تبیین گفتمان جوانی جمعیت و تحقق آن است.

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز