Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:40:56 GMT

ترامپ از فاکس نیوز به خاطر مصاحبه با سندرز انتقاد کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۷۵۱

ترامپ از فاکس نیوز به خاطر مصاحبه با سندرز انتقاد کرد

تهران - ایرنا - 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا شبکه خبری فاکس نیوز را به علت اجرای یک برنامه سیاسی با سناتور 'برنی سندرز' و همچنین افزودن یکی از مقامات سابق حزب دمکرات به این شبکه مورد انتقاد و سرزنش قرار داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری آمریکایی 'هیل'، برنی سندرز سناتور مستقل از ایالت ورمونت آمریکا و از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا است که از منتقدان و رقیبان جدی ترامپ به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترامپ روز گذشته(سه شنبه) با انتشار توئیتی از پوشش یک برنامه سندرز و همچنین پیوستن 'دانا برازیل' رئیس سابق کمیته ملی دمکراتها به فاکس نیوز انتقاد کرد.
ترامپ در این توئیت نوشت: بسیار عجیب است که برنی دیوانه را از فاکس نیوز تماشا کنیم. جای تعجب نبود که 'برت بایر' (مجری فاکس نیوز) و 'حاضران' خیلی شاد و خندان بودند. بسیار عجیب است و اکنون 'دانا برازیل' را داریم؟
برت بایر نیز پس از این توئیت، ضمن تشکر از رئیس جمهور آمریکا بابت تماشای این برنامه، او را برای مصاحبه دعوت و خاطرنشان کرد که ما همه طرفها را پوشش می دهیم .
سندرز که ترامپ او 'برنی دیوانه' لقب داده با شرکت در برنامه دوشنبه شب فاکس نیوز به مناسبت 'روز مالیات' در پنسیلوانیا موافقت کرد.
این برنامه با اجرای برت بایر مجری برنامه 'گزارش ویژه' فاکس نیوز و 'مارتا مک کالوم' مجری دیگر این شبکه اجرا شد.
حاضران در این برنامه زمانی که بایر از آنها پرسید آیا از پیشنهاد سندرز مبنی بر 'بهداشت و درمان برای همه' حمایت خواهند کرد، فریاد شور و شادی سر دادند.
علاقه ترامپ به شبکه فاکس نیوز پوشیده نیست.
او بارها در توئیت های خود از اظهارات مهمانان برنامه های این شبکه نقل قول کرده و دولت او چندین تن از کارکنان این شبکه را استخدام کرده و همچنین گفته می شود که ترامپ با 'شان هانیتی' از مجریان فاکس نیوز رابطه نزدیکی دارد.
با این حال ترامپ در هفته های اخیر شبکه فاکس نیوز را به علت برنامه ها و تصمیمات پرسنلی آن مورد انتقاد قرار داده است.
فاکس نیوز در هفته های اخیر برنامه هایی درباره چندین تن از چهره های دمکرات که در پی نامزدی و رقابت با ترامپ در سال 2020 هستند پخش کرده است.
فاکس نیوز ماه گذشته اعلام کرد که 'برازیل' تحلیلگر سابق شبکه 'سی ان ان' را به خدمت گرفته است.
سی ان ان در سال 2016 و پس از آنکه برازیل پرسش های یکی از برنامه ها را در اختیار ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون گذاشت با وی قطع رابطه کرد.
اروپام ** 1078 ** 1071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ترامپ فاكس نيوز سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبر انلاین

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • (ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده
  • چهره‌هایی که نمی‌دانستید صداپیشگی هم کرده اند
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس
  • انتقاد تند برنی سندرز از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • انتقاد تند «برنی سندرز» از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!