Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@01:28:00 GMT

15 برنامه فرهنگی و ورزشی در خوسف برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۷۹۹

15 برنامه فرهنگی و ورزشی در خوسف برگزار می شود

فاطمه چهکندی نژاد روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از مهمترین این برنامه ها جشن نشاط و امید در روز چهارشنبه 28 فروردین ماه ساعت 19 و 30 دقیقه در محل سالن شهید نجفی خوسف است.
وی اضافه کرد: شهرستان خوسف از نظر زیرساخت های ورزشی با کمبودهای بسیار زیادی روبه رو است به طوریکه بین 200 روستا و آبادی دارای سکنه فقط در چهار روستای شهرستان سالن ورزشی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف سرانه فضای ورزشی در این شهرستان را 17 سانتیمتر مربع به ازای هر نفر ذکر کرد و گفت: امیدواریم با راه اندازی استخر سرپوشیده شهر خوسف این سرانه افزایش پیدا کند.
وی اظهار داشت: استخر سرپوشیده شهر خوسف طی دو سال گذشته 18 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار مصوب داشته که از این میزان 11 میلیارد و 270 میلیون ریال تخصیص داده شده و 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
چهکندی نژاد گفت: بنیاد مستضعفان بخشی از هزینه کرد این استخر را قول مساعد داده است که امیدواریم با تخصیص اعتبار این استخر در سال جاری به بهره برداری برسد.
وی افزود: دو زمین چمن مصنوعی در روستای نصرآباد و شهر خوسف با همکاری دهیاری و شهرداری خوسف و همچنین بنیاد علوی تا پایان امسال افتتاح می شود.
چهکندی نژاد در ادامه صحبت هایش با اشاره به برنامه های فرهنگی و ورزشی در نوروز 98 اظهار داشت: 6 جشنواره فرهنگی و ورزشی در این مدت برگزار شد که می توان به جشنواره های فرهنگی ورزشی در منطقه گواب خوسف و روستاهای آرک، ماژان، شهرستانک و منطقه گردشگری نخاب خوسف اشاره کرد.
وی گفت: با توجه به اینکه بیش از 70 درصد جمعیت شهرستان خوسف در روستاها ساکن هستند، برگزاری جشنواره های روستایی در اولویت اداره ورزش و جوانان است.
چهکندی نژاد از تخصیص اعتبار به یکی از سازمان های مردم نهاد شهر خوسف خبر داد و افزود: در راستای توسعه اشتغالزایی خانگی بخصوص زنان سرپرست خانوار این طرح در شهر خوسف و یکی از روستاهای شهرستان اجرا خواهد شد.
شهر خوسف در فاصله 36 کیلومتری بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی واقع است.
سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) در تقویم رسمی کشور روز جوان نام دارد که امسال با 28 فروردین همزمان شد.
9866*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره ورزش و جوانان برنامه های فرهنگی خراسان جنوبی شهرداری نوروز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان باز شده‌اند، اما همچنان ناایمن هستند، زیرا شانه‌ها شسته شده و در برخی محورها زیر آسفالت جاده‌ها خالی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ محمدعلی آخوندی امروز جمعه 7 اردیبهشت گفت: اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در خراسان جنوبی از روز پنجشنبه تا پایان امروز جمعه 7 اردیبهشت هشدار سطح نارنجی صادر کرده، اما این هشدار بیشتر جنبه احتیاطی دارد و در ادامه روند بارندگی‌های روز گذشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به بارش های پراکنده‌ در شهرستان‌های خوسف، طبس، نهبندان و سربیشه، افزود: بارندگی‌های شدیدی هم به صورت موردی و در مناطق کوهستانی خواهیم داشت.

وی گفت: در حال حاضر هیچ محور مواصلاتی مسدودی به دلیل سیلاب های روز گذشته نداریم، اما این محورها همچنان ناایمن هستند، زیرا شانه ها شسته شده و در برخی محورها زیر آسفالت جاده ها خالی شده است.

خسارت کامل به 20 قنات در زیرکوه

آخوندی با اشاره به خسارت سیلاب روز گذشته در خراسان جنوبی، افزود: تیم برآورد خسارت ها ورود جدی به آسیب های زیرکوه داشته اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری  خراسان جنوبی  گفت: در شهرستان زیرکوه خسارت کامل به 20 قنات گزارش شده است.

وی از تلف شدن 300 راس دام در سیلاب روز گذشته شهرستان زیرکوه هم خبر داد و افزود: چندین خانه و آغل و قدیمی تخریب شده است، اما این آمار دقیق نیست و باید سیلاب فروکش کند تا تیم های برآورد خسارت، گزارش دقیقی داشته باشند.

خوسف هم خسارت‌های زیادی دیده است

آخوندی در ادامه از خسارت سیلاب به محورهای مواصلاتی، پل ها و آبنماهای شهرستان خوسف هم خبر داد.

انتهای پیام/250

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود