Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@23:38:24 GMT

آغاز به کار عملیات اجرایی محور میانی چهارباغ

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۴۰۳۳

آغاز به کار عملیات اجرایی محور میانی چهارباغ

مدیر پروژه چهارباغ گفت: مقدمات عملیات اجرایی محور میانی چهارباغ که قبل از نوروز ۹۸ متوقف شده بود طی چند روز گذشته و از سمت دروازه دولت مجددا آغاز به کار کرد.

سعید سهرابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح میانی پیاده راه چهارباغ عباسی براساس استاندارهای میراث کشور شکل گرفته و شامل شش حوض و یک آبراهه مربوط به عصر صفوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح میانی چهارباغ از میدان امام حسین(ع) تا میدان انقلاب(ع) است که طرح میدان امام حسین تا خیابان آمادگاه تقریبا کامل شده و طراحان در حال بررسی نوع مبلمان و نورپردازی پیاده راه چهارباغ هستند.

مدیر پروژه چهارباغ تاکید کرد: طرح در نظرگرفته شده برای قسمت میانی چهارباغ، طرحی ساده به دور از آشفتگی بصری، اما در عین حال جذاب است.

سهرابی ادامه داد: طی فراخوان اعلام شده، پیش طرح یک شرکت برای قسمت میانی چهارباغ برگزیده شد، اما هیئت داوری نظر قطعی در مورد طرح اصلی نداده است و تمامی فعالیت‌های شهرداری اصفهان در این زمینه، تحت نظر کارشناسان میراث کشور انجام می‌شود.

وی با اشاره به ارزش ملی پیاده راه چهارباغ، ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی کشوری کارشناس و ناظر مقیم برای نظارت بر طرح پیاده راه چهارباغ دارد و به لحاظ حساسیت‌های تاریخی خاک برداری قسمت میانی این پیاده‌راه به صورت مکانیزه انجام نمی‌شود و این عملیات دستی خواهد بود.

مدیر پروژه چهارباغ افزود: کارشناسان میراث کشور در حال کار بر روی طرح نهایی محور میانی چهارباغ هستند تا این طرح با جزئیات بیشتر و همخوان با تاریخ و میراث کشور باشد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پياده راه سازي چهارباغ مبلمان ميراث فرهنگي نورپردازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد