Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «ریست» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه کنندگی سیدامیر سیدزاده پس از حدود یک ماه در لوکیشن‌های تهران به پایان رسید تا دومین فیلم بلند سینمایی لطفی پس از تجربه «روایت ناپدید شدن مریم» وارد مرحله تدوین شود.

لطفی همچون تجربه گذشته خود سراغ ایده‌ای متفاوت در داستان و فرم رفته است و یکی از نکات قابل توجه این فیلم، روایت داستان از زاویه دوربین‌های مدار بسته و نگاه استعاری به تنهایی انسان و حریم شخصی در جامعه است که چالش‌های بسیاری به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ریست» برای حضور در جشنواره‌های معتبر خارجی و داخلی آماده می‌شود و رضا بهبودی، سودابه بیضایی، محمد صدیقی مهر، پریسا محمدی، حامد رحیمی نصر و رقیه افشین پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «احساس می‌کنم دیوونه شدم…یه جورایی به تمام دوربین‌های مداربسته که دارن آدم رو کنترل می کنن حساسیت پیدا کردم … اونقدر توی این ماجرا غرق شدم که احساس می‌کنم پشت همه این دوربینا یه نفره … یه نفر که چهار چشمی داره منو نگاه می کنه!»

عوامل «ریست» عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمدرضا لطفی، تهیه‌کننده: سیدامیر سیدزاده، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه جو، طراح گریم: پدرام زرگر، صدابردار: علی گراکویی، تدوین: بابک قائم، مدیر تولید: محمد سیدزاده، جانشین تولید: حامد آزادی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مرجان بقایی، گرافیست: علی قدیمی، عکاس: رامونا میریان و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

کد خبر 4592613 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سینمایی رضا بهبودی محمدرضا لطفی علی قدیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بر اساس الگوی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، بیشترین بارش‌ها در ۲۴ ساعت گذشته در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر، آبیز ۳۹ میلی متر، معدن پروده ۲۹ میلی متر، بیهود ۲۵ میلی متر، فتح آباد خصری و نوغاب حاجی آباد ۲۲ میلی متر و در ایستگاه خرو با ۲۱ میلی متر ثبت شد.

او افزود: همچنین در ایستگاه‌های چاه طلب ۱۷ میلی متر، چاهداشی و عباس آباد میم  ۱۶ میلی متر، چیروک ۱۵ میلی متر، دوست آباد ۱۴.۳ میلی متر، کلاته سورگ و کریمو ۱۴ میلی متر، جفت رود ۱۳ و زنوغان ۱۳ میلی متر بارندگی ثبت شده است.

لطفی بیان کرد: آرین شهر با ۱۲.۹ میلی متر، بیشه، سرند فردوس و معصوم آباد  ۱۱ میلی متر، آیسک ۱۰.۸ میلی متر، قدمگاه و پی کوه ۱۰.۵ میلی متر نیز  ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • شمش خم کن چیست؟
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد