Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز ندائی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تصریح کرد: در چند سال اخیر گردشگری سلامت به صورت جدی مورد توجه مسئولان استان قرار گرفته تا در این بخش با رفع موانع و فراهم کردن شرایط پا به پای دیگر استان‌های توسعه یافته حرکت کرد.

وی افزود: برای رونق بخشی به حوزه گردشگری سلامت باید از ایده و خلاقیت سایر کشورهای موفق جهان استفاده کرده تا زمینه رونق بخشی به این بخش که در دل خود توسعه اقتصادی و اشتغال را نیز گنجانده است، فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل یادآور شد: اعزام پزشکان اردبیلی به ترکیه به منظور برخورداری از آموزش‌های لازم در حوزه پزشک آب درمانی از جمله اقدامات اخیر در این بخش بوده تا با بهره‌مندی از آموزش‌های لازم و نوین زمینه سازی برای ارائه خدمات مطلوب بر اساس استانداردهای تعیین شده فراهم شود.

ندائی به برگزاری اجلاس اکو و ظرفیت‌های مناسب آن برای توسعه اقتصادی اردبیل نیز اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری این اجلاس در اردبیل می‌تواند فرصت مناسبی در شناساندن موقعیت‌های گردشگری استان گردد.

به گفته وی هماهنگی‌های لازم به منظور میزبانی شایسته از کنفرانس بین‌المللی کشورهای عضو اکو در اردبیل انجام پذیرفته و امیدواریم با فراهم شدن شرایط میزبانی مناسبی انجام پذیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل با اشاره به ضرورت انسجام و هماهنگی بیشتر برای شناساندن موقعیت‌های گردشگری استان، افزود: با برخورداری از موقعیت‌های خاص و متعدد خدادادی در منطقه می‌توان شرایط توسعه استان را با شتاب مناسبی شاهد شد.

کد خبر 4593456

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اردبیل اکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان صحت ندارد و هیچگونه مجوزی در این محوطه تاریخی صادر نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان صحت ندارد و هیچگونه مجوز ساخت و ساز در محدوده این محوطه تاریخی صادر نشده است.

وی افزود: قلعه اولتان یکی از محوطه‌های تاریخی مهم استان اردبیل بوده و در سال ۱۳۷۸ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است و تا کنون هفت فصل کاوش در این محوطه انجام یافته که نشان دهنده اهمیت آن است.

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: همچنین با توجه به اهمیت قلعه اولتان، اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل پیشنهاد تبدیل اولتان قالاسی به پایگاه ملی را به وزارت میراث‌فرهنگی ارائه کرده است و پیگیر اخذ مجوزهای لازم برای این مورد هستیم.

محمدی ادیب ادامه داد: محوطه‌ها و بناهای تاریخی عرصه و حریم مشخصی دارند و در مورد قلعه اولتان نیز عرصه و حریم آن در سال ۱۳۹۸ تعیین و در شورای حرایم کشور به تصویب رسیده است که بر اساس همان موارد مصوب، حفاظت از قلعه اولتان انجام می‌شود.

کد خبر 750872

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور