Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:28:39 GMT

شایان مصلح: تا فردا تکلیفم مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۴۳۱۵

شایان مصلح: تا فردا تکلیفم مشخص می‌شود

شایان مصلح، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، وضعیت مصدومیتش تا فردا مشخص خواهد شد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

شایان مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش و اینکه در نهایت جراحی خواهد داشت یا نه؟، اظهار داشت: در روز‌های اخیر دو سه جراح در حال بررسی وضعیتم بوده‌اند تا در نهایت با نظر آنها هر اقدامی لازم باشد انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر کنم نهایتاً تا فردا وضعیتم مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا مراحل درمانی‌اش طولانی شد، عنوان کرد: به هر صورت عضله زیر شکم مصدومیتش طوری است که به راحتی درمان نمی‌شود. من اقدامات زیادی انجام دادم و دو بار نیز ترزیق داشتم، اما جواب نگرفتم. در حال حاضر هم نمی‌خواهم زمان را از دست بدهم و اگر دکترهای جراح تصمیم بگیرند جراحی کنم خیلی زود در این مورد اقدام لازم را انجام خواهد داد.

چه کسی مقصر مشکلات فعلی باشگاه پرسپولیس است؟

 

انتهای پیام/

R1331/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون، اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود