Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: ۴۶ میلیون نیروی جوان گام دوم انقلاب را که رهبر معظم انقلاب ترسیم فرمودند با خردمندی،‌ هوشمندی،‌ مردم‌داری و مردم‌یاری و ولایتمداری طی کنند.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، جشنواره «جوان سرباز» با حضور سربازان منتخب سپاه،‌ ارتش،‌ ناجا و وزارت دفاع در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرلشکر سیدرحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در این مراسم با درود و سلام بر جوانانی که با عشق و فداکاری و روحیه مردم‌یاری و مردم‌داری در سیل اخیر خدمت کرده و می‌کنند و بدون توجه به اینکه نیروی وظیفه هستند یا افسر یا تحصیل‌ کرده، بیل و فرغون را به دست گرفته و به مردم امدادرسانی می‌کنند، اظهار داشت: عملکرد سربازان وظیفه،‌گروه‌های جهادی و سایر افراد و جوانان در سیل اخیر نشان دهنده فهم،‌ شعور و عطوفت آنهاست. 

وی با بیان این مطلب که خداوند بهترین ملت و جوانان را به ما عطا کرده است گفت: ۵۳ درصد جوانان ما زیر ۳۰ سال سن دارند و این فرصت بزرگی است برای کشور ما که این تعداد نیروی جوان دارد. 

سرلشکر صفوی با تاکید بر این مطلب که وجود جوانان برای کشور یک فرصت است، تصریح کرد: ای کاش دست‌اندرکاران مدیریت کلان کشور از قدرت عظیم جوانان در صحنه‌های رونق تولید، بخش‌های خصوصی،‌دولتی و خدماتی استفاده می‌کردند. 

وی گفت: جوانان و دانشگاهیان امروز ما جوانانی بهتر از من جوان دیروز هستند چرا که ما سکه‌های نیم پهلوی هستیم و شما جوانان امروز سکه‌های بهار آزادی؛ ۳۰ ساله‌ها و ۴۰ ساله‌ها که جوانان قدیم هستند در این ۴۰ سال کشور را حفظ کرده و دفاع جانانه کردند اما حالا نوبت شما است. 

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا  اعلام کرد: شما ۴۶ میلیون نیروی جوان باید گام دوم انقلاب را که رهبر معظم انقلاب ترسیم فرمودند، با خردمندی،‌ هوشمند،‌ مردم‌داری و مردم‌یاری و ولایتمداری طی کنید چرا که می‌خواهیم قدرت اول دفاعی، امنیتی و ... در منطقه شویم؛ البته درست است که در ابعادی مشکل داریم مثل مسأله اقتصادی اما قدرت فکری توانمند و سرزمین بزرگی که داریم می‌تواند ما را به سرانجام برساند. 

سرلشکر صفوی اعلام کرد: خدای ناکرده اگر خطری به وقوع بپیوندد شما جوانان نیروی وظیفه بهتر از جوانان قدیم در حوادث سینه سپر خواهید کرد البته خطری به عنوان دفاعی و تهاجمی را بعید می‌دانم که زودهنگام پیش آید اما مهم‌ترین خطر موجود بحث‌های اقتصادی و مسائل طبیعی همچون سیل و اخیرا مواردی مثل ملخ‌ها است که پیش آمده است. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: روز جوان سرلشکر صفوی گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف که در خرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد بیان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای مقابله با ناهنجاری ها در عرصه های مختلف از جمله برخورد قاطع با اشرار به کار می بندد و یکی از تهمت هایی که به نیروی انتظامی می‌زنند آن است که پلیس فقط به امر حجاب و عفاف توجه دارد که اینگونه نیست.

فرمانده فراجا بیان کرد: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه ها ورود نمی کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا بی حجابی در جامعه گسترده شود افزود: ۳۲ دستگاه متولی موضوع حجاب و عفاف هستند که متاسفانه برخی از آنان به ماموریت های خود عمل نمی کنند و حتی در این زمینه مطالبه گر هم شده اند که مردم باید از این نهادها بخواهند به ماموریت های خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است و ما به صراحت اعلام می‌کنیم در این عرصه نگاه امنیتی نداریم.

وی ادامه داد: در تمامی موضوعات بایدها و نبایدهایی وجود دارد و می بایست این پرسش را مطرح کرد که اگر عده ای در عرصه حجاب و عفاف بایدها و نبایدها را ندیده گرفتند تکلیف چیست.

سردار رادان بیان کرد: ما از دختران این کشور حفظ و صیانت می کنیم که قرار است در آینده مادران این سرزمین شوند و رزمنده پروران آینده این کشور برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی باشند.
وی گفت: این ماجرا برای امروز نیست بلکه از زمان صدر اسلام شروع شد و در در دوران سیدالشهدا علیه السلام به درازا کشیده است و دشمن تلاش کرد تا حجاب را از خاندان اهل بیت علیهم السلام که بعد از واقعه عاشورا به سمت شام در حرکت بودند بردارد و این ماجرا تا به امروز ادامه دارد و مردم باید تکلیف خود را بشناسند.

دیگر خبرها

  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست