Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادمان حماسه سازی و ایمان و دلاوری سربازان این آب و خاک بر شما مبارک باد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲۹ فروردین ماه به پاسداشت یاد و خاطره دلیرمردان و جان برکفان روز‌های دشوار حماسه و خون، یادمان ارجمند از رشادت و ایثار را بر کتاب قطور شرف این مرزوبوم حک کردند و در تقویم کشور به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مزین شده است.
ارتشی مکتبی که الگویی بی‌مثال در حفظ استقلال و دفاع از کیان و ارزش‌های متعالی، انسانی و الهی است و حماسه‌آفرینی‌های مستمر آن در طول سال‌های پس از انقلاب چنان در قله رفیع تاریخ این مرزوبوم تبلور یافته است که به استناد فرمود: ه رهبر معظم انقلاب اسلامی، ۲۹ فروردین یک روز تاریخی و پر مضمون و جزء خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید.
ارتش ما امروز به پشتوانه تجارب گرانسنگ پیشکسوتان دفاع مقدس و با استفاده از نیرو‌های جوان و متخصص، پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه توانمندی‌های نظامی و دفاعی داشته که این دستاورد‌ها از مبانی ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه پرآشوب خاورمیانه است.
اینجانب ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به خانواده معظم و بزرگوار شهدا و جانبازان عزیز این نیرو و تمامی حماسه‌آفرینان آن تبریک گفته و سربلندی روزافزون تمامی مدافعان کیان جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری از درگاه قادر قهار خواستارم.
ارتشى! اهتمامت را در سنگرهاى دفاع و امنیت پاس مى داریم و استوارى گام هایت را در صیانت از هستى وطن، آرزومندیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: همدلی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و این وحدت باعث یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه نیروهای مسلح برای مقابله با هر گونه شرارت دشمن در منطقه مانند ید واحده عمل می‌کنند و همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح‌ مثال‌زدنی است و موجب یای دشمن و پایداری صلح در منطقه شده است.

وی افزود: کارکنان ارتش با تلاش بدون وقفه در شرایط بحرانی و زمان وقوع حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و یا حوادث غیر مترقبه، عشق خودشان را به وطن و هم‌وطنان‌شان به منثه ظهور می‌گذارند و کارنامه ارتش به ویژه نیروی مقتدر پدافند هوایی در حفظ و صیانت از آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشان و مثال زدنی است .

آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟‌16 سورتی پرواز بالگردهای ارتش به روستاهای سیل‌زده بلوچستان

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: حفاظت و حراست از تمامیت ارضی و حدود و ثغور کشور، وظیفه ذاتی و اصلی ارتش است، با این حال کارکنان ارتش در کنار ماموریت ذاتی خودشان، در همه عرصه‌هایی که به وجودشان نیاز بوده، با جدیت تمام حاضر شده‌اند و  طرح‌های مردم‌یاری ارتش، ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه‌های جهادی، اهداء بسته‌های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد تنها بخشی از فعالیت‌های ارتش در عرصه‌های مختلف است.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس